Okul Öncesinde Sofra Duası

Son güncelleme: 19.07.2009 11:36


  • noimage

    kahvaltımı yapmadan el açtım allahım sana .
    akıl,sağlık ,afiyet iyi huylar ver bana.
    yemezsem büyüyemem,
    okuluma gelemem,
    güzel güzel yiyelim
    okulumuza gelelim.
    bizi yaratan allaha
    her zaman dua edelim.
    yediğimiz can olsun ,
    içtiğimiz kan olsun
    hepimize yarasın
    afiyet olsun.
#10.07.2009 19:58 0 0 0
  • evet biz de böyle dua yaptırıyorduk:)ama dua edelim kısmından sonrasını bilmiyordum,teşekkürler:)
#19.07.2009 11:36 0 0 0