Milliler tam gaz!

Son güncelleme: 01.09.2005 07:21
  • noimage
    2006 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri grup karşılaşmasında 3 Eylül Cumartesi günü Danimarka ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı, hazırlıklarını sabah saatlerinde yaptığı idmanla sürdürdü.

    Fenerbahçe Dereağzı Tesisleri'nde Milli Takımlar Başdanışmanı Fatih Terim nezaretinde gerçekleştirilen antrenmanın kısa bir bölümü basın mensuplarına açık tutuldu.

    Fatih Tekke: "Hedefimize ulaşacağız"

    Antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını cevaplayan golcü futbolcu Fatih Tekke, Danimarka ile çok zorlu bir maç oynayacaklarını belirterek, "Galip geldiğimiz takdirde gruptan ikinci olarak çıkacağımızı düşünüyorum. Danimarka ile kendi sahamızda karşılaşacak olmamız bizim için büyük avantaj. Seyircilerimizin de desteğiyle galip geleceğimize inanıyorum. İyi oyundan daha çok, sahadan galibiyetle ayrılarak Kiev'de oynayacağımız Ukrayna maçına moralli gitmek istiyoruz" diye konuştu.

    Sakatlıklar nedeniyle takımda önemli eksikler olduğunu, ancak burada olan herkesin forma giymeye hazır olduğunu belirten Fatih Tekke, "Buraya katkı yapmak için geldik. Kim karşılaşmada ne kadar süre alırsa en iyi şekilde mücadele edecektir. Defans oyuncusu da gol atabilir. Bu maçta kimin gol attığı önemli değil, milli takımın galip gelip gelmediği önemli" ifadelerini kullandı.

    Danimarka maçından galibiyetle ayrılacaklarına inandığını ifade eden Fatih Tekke, "Danimarka, Ukrayna ve Arnavutluk'u yenerek Almanya'ya gideceğimize inanıyorum. Hedefimiz Almanya'ya gitmek ve bunu başaracağız" dedi.
#30.08.2005 15:39 0 0 0
  • Bu kadar sakat oyuncuyla Allah yardımcımız olsun
#30.08.2005 15:42 0 0 0
  • insallah maci aliriz
#30.08.2005 15:44 0 0 0
  • İnşallah arkadaşlar bu maçları almak zorundayız ya tamam, ya devam
#30.08.2005 15:54 0 0 0
  • Bulgaristan maci beni iyice umutsuzlandirdi ama insallah yanilirim
#30.08.2005 17:24 0 0 0
  • Benim hiç umudum yok lazcop dostum ne burada Danimarkayı nede deplasmanda oynayacağımız Ukrayna maçlarını kazanabiliriz. Bence bu dünya kupasında yokuz keşke katılabilseydik.
#30.08.2005 17:31 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • Benimde umudum yok ne yazikki.
    Bu sakatliklar kotu oldu bizim için.
    Insallah yanilirim.
    Fatih Terim futbolculari iyi motive ederse alabiliriz belki:D
#30.08.2005 18:12 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • @Kurtjara

    3. veya 4. olursak play offlara kalacagiz.
    Ordan katiliriz.. Yani mutlak 2. olmamiza lazim yok.
    Play Off oynar oyle gideriz.
#30.08.2005 18:14 0 0 0
  • ne 3 veya 4'ü yanlışın var gözüm
    2 olanlar play off oynayacak
#30.08.2005 21:23 0 0 0
#30.08.2005 21:41 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • Pardon kardes.
    2 tane 2. direkt katilacakmis, Geriside play off.
#31.08.2005 12:53 0 0 0
  • @ED1


    Yardima ihtiyacin varsa söyle yardimci olayim arkadas
#31.08.2005 16:14 0 0 0
  • yahu rustu/omer sakat kalede kim duracak


    pancumu yoksa
#01.09.2005 02:55 0 0 0
  • termeli issssssssst ses çıkarma o Romanyalı..
#01.09.2005 07:21 0 0 0