Devir Değişti - Oğlunla Msn'den Konuş

Son güncelleme: 31.08.2009 02:03
  • Asker - Asker ve Asker Aileleri - Aileler Asker Evlatlarıyla Msn de Görüşüyor - İnternetin Mucizeleri - Askerler Artık Msnde Aileleriyle Konuşma İmkanı Buluyor

    Eskiden aileler askere giden çocuklarından mektup alabilmek için postacının yolunu gözlerlerdi.
    Şimdi devir değişti

    noimage

    Gurbette yakını bulunan insanlar postacıların getireceği mektupla meraklarını, endişelerini ya da özlemlerini giderirlerdi.
    Şimdi ise mektubun yerini telefon aldı.

    noimage

    Hatta Askerde cep telefonu da yasak olunca, internetin nimetlerinden yararlanmaya başladılar.

    noimage

    Messenger denilen programla birbirlerini canlı olarak görüp konuşabilmenin mutluluğunu yaşıyorlar.
    Doğubelenören Köyü'nde oturan Osman Özmen ve eşi,
    Şırnak Cizre'de askerlik yapan çocukları Mesut ÖZMEN ile
    canlı canlı görüşüp hasret giderdiler.
    İlk karşılaştıklarında dökülen mutluluk gözyaşlarının ardından
    tatlı ve koyu bir sohbet başladı.

    noimage

    Belli bir süre sonra kelimeler bitince sohbete Nalbant İbrahim de katıldı;
    gür ve şen sesiyle ortalığı kahkahaya boğdu.
    Cizre'de Askerlere internet imkanı sunulmuş;
    sırayla ve saatle askerler bu hizmetten yararlanıyorlar.
    Köylerdeki telefon santralları ADSL bağlantısına olanak tanımadığından
    Yenipazar'da internet cafe ya da internet bağlantısı olan bilgisayarlardan
    görüşme olanağı buluyorlar.Osman ÖZMEN ve eşi, çocukları
    Mesut ile gazetemiz bürosundan görüşüp hasret giderdiler.

    noimage


    Kaynak:Yenipazarınsesi
#13.08.2009 12:08 0 0 0
  • askerdeyken bende böleydim :D
    ailem hafta sonunu beklerdi msn'ye gelsin diye :D
#20.08.2009 15:21 0 0 0
  • asKerLere böyLe bi imKan sunuLması çok güZeL...onLarın daha çok ihTiyacı oLuyordur böLe görüşMeye.....her yerDe böLe imkan var mıdır...yok sanırsam....
#20.08.2009 15:47 0 0 0
  • zaten askeriyenın ıcınde int. cafe olan yer cok nadir var mesela mersin toplama merkezinde var :D
    ama genelde askerler carsı iznıne cıkınca cafeye gidiyor :)
#20.08.2009 15:54 0 0 0
  • asKere giDen pek çok arKadaşım oLdu...kimseDe askeriyede böyLe bir imkan oLduğundan bahsetMedi zaTen....:)
    geneLde asKerLer kenDi imKanLArını kendiLeri yaratıyorLar...kaçak teLefon gibi.....:D:D
#20.08.2009 16:00 0 0 0
  • Herkes teknolojiye uymuş.tebrikler ama ;)
#20.08.2009 16:02 0 0 0
  • Ayyy benim canım kuzenimde askerde iken bu anları yaşardık...
    Teknolojinin bi yerde ilerlemesini sevmiyorum aslında.Eskilerde ne güzel mektup varmıs
    kalıcılık söz konuysuymus en azından.Şimdi ise teknoloji sayesinde hiç birinin degeri yok:(
#20.08.2009 16:11 0 0 0
  • bir yönDen haKLısın hipotenüs....birinDen mekTup aLmak kaDar heyecan veren bişi yokTur sanırım....:)
#20.08.2009 22:10 0 0 0
  • Ben, 30 yıl önce askerliğimi yapmıştım.O zamanlarda değil telefon; bir mektup yazıldığında, tarihine bakıyorum, taa 20 gün evvel yazılmış.Şimdi diyeceksiniz ki bu 20 gün evvel yazılan mektup size ulaşıncaya kadar neler olup bitti diye merak etmişinizdir.Hele de akşam yemeğinden evvel bölük yazıcısı elinde mektuplarla gelerek bize şöyle derdi;

    Herkes sussun mektup var!.." diye pür dikkat ederek gelen mektupları merak ederdik.Kendisine gelen mektuplan bir köşeye çekilip sessiz sedasız okurduk.Gelmeyenler ise hüzünlenirdi.Bende hüzünlenirdim.Niye bana mektup gelmiyor diye.
    Şimdi ki askerler çok şanslı.Hemen elinde bir telefon "zırr" dedikten sonra, Alo!...Nasılsın" sözleri başlıyor...
    Nerdesin ah eski askerlikler...Hasret kalırdık annemize, babamıza, kardeşlerimize sevdiklerimize...Hem de tatlı bir hasretlik....

    Bunları yazarken askerliğimi hatırladım..
#21.08.2009 00:02 0 0 0
  • esKi günLeri güzeL oLarak haTırLıyorSunuz....ne kaDarda hoş anıLar kaLmış sizDe...şimDikiLer iLerDe sizin gibi tatLı bir hasRetLikTen bahseDebiLecekLer mi ya da günLerini böyLe hoş bişeKiLde yaD edeBiLecekLer mi tartışıLır...
#21.08.2009 13:46 0 0 0
  • güzel oldu :D
#22.08.2009 08:05 0 0 0
  • kuzenimde şimdi asker ama yemin törenine kadar dısarı çıkamıyomuş ondan gelemiyo msne ama o da böle msnden konusur :)
    devir değiştiii :)
#30.08.2009 17:02 0 0 0
  • büyük bir nimet bence ama tüm askerler yararlanabiliyor mu orasını bilemem
#31.08.2009 02:03 0 0 0