Evet Fareyi Sağ üst köşeye sürükledim

Son güncelleme: 29.08.2009 00:06
  • karikatür- kariakatür resimleri - komik karikatürler

    noimage
#27.08.2009 16:45 0 0 0


  • Allah önce telefondakine sabır sonrada akıl versin.
#27.08.2009 17:11 0 0 0
  • :) normaldir
#27.08.2009 17:49 0 0 0
  • :D
#28.08.2009 16:46 0 0 0
  • vodafone reklamına benzemiş.. masaüstünde resim var dio , kadın masanın üstünde resim arıyo falan pencereyi aç diyo gidiyo pencereyi açıyo..
#28.08.2009 23:42 0 0 0
  • eveT benimDe aKLıma o RekLam geLdi :D
    çok güLdüm :D
#29.08.2009 00:06 0 0 0