Şişeleri Getirdim

Son güncelleme: 02.10.2009 19:41
  • Akıl hastanesinde bir gün, bir deli hasta bakıcıyı yanına çağırır.
    "Bana çabuk 5 şişe kola getir" der.
    Hasta bakıcı buna kızar ve hastaya beş tokat atar ve "al işte kolalarını" der. Aradan zaman geçtikten sonra yine aynı hasta, bakıcıyı yine çağırır. Bu sefer hasta; hasta bakıcıyı tokatlar. Bakıcı,
    "ne oluyor?" der. Hasta cevap verir:
    - "Şişeleri getirdim abi."

#18.09.2009 11:44 0 0 0
  • haha boş şişelerimi getirdi güyya depozitosu varmıymış
#18.09.2009 12:08 0 0 0
  • zuhaha:D:D
#02.10.2009 19:41 0 0 0