Erkeginiz ßir Centilmen mi

Son güncelleme: 30.12.2007 00:33
  • noimage

    Sevdiğiniz, birlikte olduğunuz bir erkek ya da hoşlandığınız biri var. Peki bu erkek sizin beklentilerinizi karşılayabilecek kadar centilmen bir erkek mi yoksa kaba bir erkek mi? Bunu anlamak için bazı davranışlarına bakmak yeterli.

    Centilmen bir erkek bir bayan odaya girdiği zaman ayağa kalkar. Zaten bu kural odaya yaşlı biri geldiği zaman da geçerlidir. Bunu tüm erkeklerin bilmesi gerekir.

    Birlikte olduğunuz erkek kapınızı açmayı bilmelidir. Bu önemli bir nezaket kuralıdır. Kapıyı açmalı ve biraz yana çekilip, geçmenizi beklemelidir. Siz ona nazikçe teşekkür ederken o da size rica ederim diyebilmelidir.

    Bir erkek önceliği bayanlara vermeyi bilmelidir. Eğer bir yere girerken sizden önce kapıdan içeri giriyorsa o içeri girdikten sonra arkanızı dönün ve kaçmaya başlayın. Çünkü böyle bir erkeğin nezakettten haberi yoktur.

    Ona bir otobüste rastladınız. O oturuyor, siz ayaktanız bu durumda normal olan davranış ayağa kalkıp size yer vermesidir, yanlış olan ise oturduğu yerden size bakarak sohbet etmesidir.

    Üşüdüğünüz zaman size üstündekini vermeyi bilmelidir. Sizin arkanıza geçmeli kazağını ya da montunu üstünüze tutmalıdır. Siz hayır deseniz bile ısrarcı davranmalıdır.

    Eski moda bir kibarlık olmasına rağmen yemeğe çıktığınız bir erkeğin sizden önce sipariş vermesini hoş karşılamamalısınız. Çünkü bu yanlış bir davranıştır.

    Bir erkek sizi bir yere davet ettiyse gideceğiniz yerde de hesabı ödemelidir. Bu nezaket kurallarındandır. Özellikle de ilk buluşmada elini cebini atmıyorsa bu onun ne kadar cimri olduğunu kanıtlamış olur. Bu durumda bir daha onunla görüşmemeniz tavsiye edilir.

    Sandalye olayını da unutmamak gerekir. Bir erkek bir bayanın sandalyesini otururken mutlaka çekmelidir. Tabii siz oturmadan çekme gibi bir ihtimali düşünüp, dikkatli davranmak gerekir. Zira size kötü bir şaka yapmak da isteyebilir, öyle değil mi? Bu riski ortadan kaldırmak için onunla yemeğe gitme aşamasına gelmeden ne kadar centilmen olduğunu anlamaya çalışmanız çok daha iyi olacaktır.
#03.10.2005 01:25 0 0 0
  • sagol degerlendirmeye alinacakdir
#03.10.2005 13:57 0 0 0
  • ah ah böyle erkeklerde var miydi
#03.10.2005 16:31 0 0 0
  • canimcim saolasin bilgilerin icin...
    vardir canim her erkek kabamidir yokyawww..
#03.10.2005 21:05 0 0 0
  • hmmm erkek arkadasima kizmam gereken nedenler cikti
#22.10.2005 16:04 0 0 0
  • paylaşım için saol
#30.12.2007 00:20 0 0 0
  • Nazik bir erkek

    ne kadarda kıymetlidir

    farkında olsa..
#30.12.2007 00:33 0 0 0