TS satarsa Gökdenizi alırız.

Son güncelleme: 05.10.2005 16:07
  • Cimbom'un bordo mavili takımın milli yıldızı ve bahis olayına adı karışan Gökdeniz Karadeniz'i almak istediği öğrenildi.

    Trabzonspor Başkanı Atay Aktuğ ve yönetiminin imajı sarsılan bu oyuncuyu istemediği ve menajeri Olgun Peker'e Türkiye dışından bir takım bulmasını istemesini öğrenen Galatasarayda Ergun Gürsoy'un bu konuda ısrarcı olduğu iddia edildi. İkinci başkana, "Gökdeniz'e transfer teklifi yaptınız mı?" sorusuna Gürsoy şu cevabı verdi: "Şu anda Gökdeniz'e herhangi bir teklifim olmadı. Onun gibi futbolcular kolay yetişmiyor. Elinden tutulacak bir kişi. Şu anda 10 ay cezası var. Bu yüzden şimdi transferi söz konusu olamaz. Eğer Trabzonspor istemezse olabilir. Gökdeniz'i herkes ister kim istemez ki? Fakat şimdi zamanı değil."


    Öte yandan Gürsoy, taraftarların tepki gösterdikleri Fatih Tekke'den camia adına özür dilediğini söyledi. Ergun Gürsoy, "Fatih bizim milli gururumuzdur. Bizim taraftarımız biraz katranın ayarı kaçırıp alehte tezahürat yaptı dedi.
#04.10.2005 09:42 0 0 0
  • Bence böyle bir oyuncunun bizdede yeri yok..
#04.10.2005 09:54 0 0 0
  • gökdeniz gibi bir oyuncu kacar mi....
    muhtesem oynuyor.
#04.10.2005 12:08 0 0 0
  • @Gençsedat

    neyi muhteşem oynuyor bahislerimi,
    İstanbula gelirse iyice yoldan çıkar bu bize yakışmaz,
#04.10.2005 14:05 0 0 0
  • Adı bahis skandalına karışmış bir futbolcunun Galatasaray camiasında işi olamaz..
#04.10.2005 14:07 0 0 0
  • usta 10 ay sonra kimseyin aklina gelmez
#04.10.2005 14:24 0 0 0
  • gökdenizi CimBom aslal ve asla almamasi lazim..Alirlarsa yaziklar olsun onlara
#04.10.2005 18:44 0 0 0
  • Galatasaray da Gökdeniz ayarında çok futbolcu var bence de bu transfere hiç gerek yok hele hele bahise adı karışmış bir futbolcuya asla
#04.10.2005 22:21 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • Gokdenizin 2 yil once yildizi parlamisti ama simdi hic bir ise yaramaz.
    Havalara girdi kendisi beni 3 buyukler istiyor diye ama boyle sondu.
#05.10.2005 16:07 0 0 0