Avrupa Birligine Girsek Ne Olur Girmesek Ne Olur

Son güncelleme: 03.04.2006 14:05
  • Avrupa Birligine Girersek Sadece benim Bildigim Serbest Dolaşım olacak Ondada Türkiyede kimse Kalmayacak İşi olan Tr de olmayan ise Avrupaya Kacacak bundan sadece türkiye zararlı olacak girmesek daha iyi olur diyorum ben siz ne dersiniz
#05.10.2005 10:01 0 0 0
  • Düşünçene saygım var ama sanki biraz gırgır yaklaşmış gibisin.
    ZAten AB'ye girsek bile bize serbest dolaşma hakkını verileceklerini hiç zannetmiyorum.
    sen korkma Türkiye öyle kolay kolay boşalmaz..
#05.10.2005 13:24 0 0 0
  • bence avrupa birligine girince avrupali türkiyeye akin edecek, zaten ediyorlarda iste daha fazla olur gibime geliyor
#06.10.2005 13:47 0 0 0
  • Bu iş okadar kolay değil zaten bakalım daha ne engeller çıkaracaklar TÜRKİYEYİ kabul etmek için ben bu işin somumu hiç iyi görmüyorum keşke baştan bu işe girişmeseydik bencede
#09.10.2005 01:54 0 0 0
  • sen korkma Türkiye öyle kolay kolay boşalmaz..

#09.10.2005 11:28 0 0 0
  • Arkadaşlar biz girmek istesek de AB bizi almaz. Neden mi AB=Hristiyan Birliği buyrun bakın bir tane müslüman ülke var mı AB sadece bizi oyalıyor İstediklerini yapmamızı istiyor ve yaptırıyorlar Onlar bizi birgün AB ye alacaklar ama o zaman da AB diye bişey kalmayacak Yeni birlik kurulacak AB değişip AC olacak ama biz bununda dışında olacağız bu da benim düşüncem
#11.10.2005 00:18 0 0 0
  • PALA SANA KATILIYORUM KARDEŞİM DOĞRU DİYOSUN...
#11.10.2005 22:23 0 0 0
  • PALA DAYIYA KATILIYORUM...
#19.10.2005 11:12 0 0 0
  • kusura bakma saygi duyuyorum ama konuya cok bilincsiz yaklasmissin turkiye avrupa birligine dolasim hakki verilcek diye girmiyo cunku ole bisi yok
#27.10.2005 15:15 0 0 0
  • Her ne kadar siyasetden konuşarak fazla vakit kaybetmek istemesekde. Bir iki cümle kendi düşüncemi söyleyim. Avrupa birliği bize getireceği hiçbirşey yoktur ama götüreceği çok ama çok şey vardır. Ben bu beşeri konular konusunda konuşmak istemem. Zira şu anda yönetildiğimiz sistemde girilmek istenen sistemde beşeri bir sistem. Bu sebeple işin bu kısmını bu sistemi başımıza getirenler ve yönetenler düşünsün. Ama şu varki girilmek istenen sistem hristiyan birliğidir. papa dahi ağzından kaçırmış ve avrupa birliğinin haçlı seferlerinin devamı olduğunu açıklamıştır varın gerisini siz düşünün.

    İşin ahlaki yönünü düşünürsek zaten çöküntüde olan gençliğimiz sınırların kalkması ile daha da çöküntü içerisine girecektir malesef. Fazla fikir belirtmek istemiyorum, sadece şu yazılanlar bile işin vehemmiyetini gözler önüne seriyor...
#02.04.2006 19:04 0 0 0
  • Arkadaşlar avrupa birliği bizi zaten almayacak.Kapıda sömürüyorlar.Artık bu sevdadan vazgeçilmeli
#03.04.2006 14:05 0 0 0