Gitme..

Son güncelleme: 13.01.2008 20:25




  • noimage

    Gitme..
    Yakınımda Dur Hemen
    Hasret Cekemem ki Yeniden
    Sormadın Niye Böyle Üzqünüm
    Bilmedin Ki Beni Sen
    Sensiz Kederdeyım..
    Bilmedin Niye Böyle Üzqünüm
    Sormadın Ki Bana Sen
    Sensiz Ne Haldeyim....

    Aahh Beni Böyle Yalnız Öksüz Bırakıpda Gitme
    Ölürüm Solarım Derdime Dermanım Ol..
    Yorqun Dü$tü Yüreqim
    Yorqun
    Seni Cok Sevmekten
    GEL SEN BENDE SENI BUL..

    Gitme, Beni Böyle Yalnız Öksüz Bırakıpda Gitme
    Ölürüm Solarım Derdime Dermanım Ol..
    Yorqun Dü$tü Yüreqim
    Yorqun
    Seni Cok Sevmekten
    GEL SEN BENDE SENI BUL..
#09.10.2005 20:54 0 0 0
  • sagol kardes harikasin ellerin dert gormesin
#09.10.2005 21:03 0 0 0
  • saol cenc abiimmmm
#09.10.2005 21:11 0 0 0
  • cok güsell bir $arkii,
    bayildim

    cok de$ekküy ceyncc
#09.10.2005 21:18 0 0 0
  • Yine harika bi sarki gitmeeeeeeeeeee beni böyle yalniz öksüz birakipda gitmeeeeeeeeeeeeeeeee tesekküler paylasimin icin changeeeeeeeeeeeeeee
#09.10.2005 23:07 0 0 0
  • Harika ßi Parca @Change Everything
    Daha önce ßa$kasından dinLedim qißime qeLiyor :)
    ama Cidden Harika ßi Parca
    Emeqine saqLık


    ßu arada arkada$Lar
    Unzip için paSs : www.main-board.de.tc
#10.10.2005 01:45 0 0 0
  • dediğin kadar varmış, tşkler....
#10.10.2005 02:03 0 0 0
  • Ellerine Yüregine saglik Ablasi
#10.10.2005 03:24 0 0 0
  • Ellerine Yüregine saglik
#10.10.2005 03:28 0 0 0
  • Çok içten change yüreğine sağlık
#10.10.2005 03:28 0 0 0
  • Yorqun Dü$tü Yüreqim
    Yorqun
    Seni Cok Sevmekten
    GEL SEN BENDE SENI BUL..
    gerçekten sözleri güzel şarkı güzell ellerine emeğine sağlık
#10.10.2005 09:41 0 0 0
  • ellerine sağlık Change
#10.10.2005 13:59 0 0 0
  • cok guzel
#10.01.2008 07:44 0 0 0
  • güseldi
#13.01.2008 20:25 0 0 0