Şeytanın Kızdığı Sözler...

Son güncelleme: 01.11.2009 17:51
  • kadın: Neden aldattın beni?
    Erkek: Şeytana uydum hanim
    Şeytan: Hadi oradan sapık, kadını görünce salyaların aktı, benim olayla uzaktan yakından alakam yok

    Kız : Aman Ayla bırak Allah aşkına Şeytan görsün onun yüzünü..
    Şeytan : Yapmayın kızlar korkarım ben ya

    Erkek : Oğlum bak bu kızda şeytan tüyü var..
    Şeytan: Ellimi sürdüysem şerefsizim

    Birinci kişi: Hadi oğlum kir artık şu şeytanın bacağını
    İkinci kişi: Kırayım değil mi abi?
    Şeytan: Durduk yere niye bacağımı kırıyorsun manyak mısın sen kardeşim?

    Hakim: Neden öldürdün evladım?
    Sanık: Aklimi şeytan çeldi efendim
    Şeytan: Valla bir şeyden haberim yok, hem herifte akıldan eser yok hakim bey.

    Adam: Şeytanınız bol olsun beyler!
    Şeytan: Yoksa koyun gibi beni de mi çoğalttınız?

    Anne: Oğlum, oynama babanın tüfeğiyle şeytan doldurur.
    Şeytan: Yok bacım karışmam ben. Enişte elletmiyo r.

    Adam: Heeyt! Kırdım olum şeytanın bacağını... Büyük ikramiye. ..
    Şeytan: Şşş birader, bizim oğlanı tartaklamışın diye duyduk. Uyar mı lan racona!!!

    Adam: Oo okeye kaptırmışınız, şeytanınız bol olsun.
    Şeytan: Hilmi abi, yan masadayız biz abi be ya... Kalabalık gelince biz de iki el atalım dedik.

    Kadın: bu saate kadar nerdeydin?
    Erkek: şeytana uyup içeyim dedim
    Şeytan: yattığın hatunu da söyle yiyorsa.. .

    Kadın: şeytan aldı götürdü satamadan getirdi
    Şeytan: seni de götürsem mi acaba?

    Komşu : Şeytan kulağına kurşun bizim beyin kuyumcu işleri çok iyi gidiyor..
    Şeytan : Yok ablacım sağol küpe düşünmüyorum henüz
#31.10.2009 16:57 0 0 0
  • güzeldi emeğine sağlık tşkler cnm
#31.10.2009 20:49 0 0 0
  • rıca ederım
#01.11.2009 17:51 0 0 0