SWiSHmax programım bazan kendi kendine kapanıyor ?

Son güncelleme: 08.11.2009 07:46
  • ArkadaşLar bazen fLashım yarıda kaLıyor ve onu kaydedip tekrar devam edemiyorum ..
    Yardımcı oLursanız sevinirim .
#07.11.2009 09:45 0 0 0
  • Değerli arkadaşım £motion,
    Sorunu belirtmemişsiniz ki
    Örneğin ;program kendinimi kapatıyor?
    Sorununuzu açık olarak yazarsanız bizlerin size yardım etmesi daha kolay olur.
#07.11.2009 10:18 0 0 0
#07.11.2009 16:35 0 0 0

  • Size sormak istediğim şey; fLashı kaydettikten sonra ona tekrar devam etmek istiyorum . Yani 1 günde değiL de 1 hafta boyunca üzerinde çaLışmak istiyorum fakat kaydettikten sonra tekrar nasıL üzerinde çaLışmaLara devam ediLir biLmiyorum .
    Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var ..
#08.11.2009 05:39 0 0 0
  • Her programın kendine özgü bir düzenleme dosyası vardır. Swishmax'ın ki de "swi" dosyasıdır.
    Bu dosyayı, ctrl+s ya da programın sol üstteki seçeneklerinden File/Save yolunu izleyerek alabilirsiniz.
    Eğer daha önce çalıştığınız dosyayı geliştirdiyseniz ve eskisinin orjinalliğini bozmak istemiyorsanız, File/SaveAs... seçeneğini kullanıp, farklı kaydedebilirsiniz.
    Dosyayı kaydettiğiniz yeri bildiğiniz takdirde o swi dosyası üzerinde her zaman değişiklik yapabilirsiniz.
#08.11.2009 06:42 0 0 0
  • By_ultrAslan çok teşekkür ederim .

#08.11.2009 07:46 0 0 0