Değerli arkadaşım £motion,
Sorunu belirtmemişsiniz ki
Örneğin ;program kendinimi kapatıyor?
Sorununuzu açık olarak yazarsanız bizlerin size yardım etmesi daha kolay olur.
Size sormak istediğim şey; fLashı kaydettikten sonra ona tekrar devam etmek istiyorum . Yani 1 günde değiL de 1 hafta boyunca üzerinde çaLışmak istiyorum fakat kaydettikten sonra tekrar nasıL üzerinde çaLışmaLara devam ediLir biLmiyorum .
Bu konuda yardımınıza ihtiyacım var ..
Her programın kendine özgü bir düzenleme dosyası vardır. Swishmax'ın ki de "swi" dosyasıdır.
Bu dosyayı, ctrl+s ya da programın sol üstteki seçeneklerinden File/Save yolunu izleyerek alabilirsiniz.
Eğer daha önce çalıştığınız dosyayı geliştirdiyseniz ve eskisinin orjinalliğini bozmak istemiyorsanız, File/SaveAs... seçeneğini kullanıp, farklı kaydedebilirsiniz.
Dosyayı kaydettiğiniz yeri bildiğiniz takdirde o swi dosyası üzerinde her zaman değişiklik yapabilirsiniz.