ate$ seny Carıoooooo...

Son güncelleme: 05.11.2005 00:34
  • noimage
#28.10.2005 04:01 0 0 0
  • çağırsın bakalım ben almayayım


    teşekkürler...
#28.10.2005 04:56 0 0 0
  • güzel bi taktik aslında
#28.10.2005 12:11 0 0 0
  • onu tutmayanlar düşünsün arkadaşım.
#29.10.2005 00:33 0 0 0
  • Ben şahsen bırakmam hiç
#29.10.2005 00:44 0 0 0
  • ateş hep çğırıyor zaten
    korku ve ümit arasında olmak gerkiyor büyüklerin dediği gibi
    biz üzerimize düşeni yapabilirsek inşaallah ümidimiz de çok olur
#29.10.2005 01:10 0 0 0
  • Ellerine saglik Baby im
#29.10.2005 05:01 0 0 0
  • sunulmuştu herhal
#05.11.2005 00:34 0 0 0