Umudum kaLmadı ßenim..

Son güncelleme: 11.11.2005 18:58
  • noimage

    "Güneş açmış,gökyüzü pırıl pırıl,Bahar geldi" diyenlerle yolum ayrıldı benim..
    Karanlık çöktü gözlerimin perdesine.
    Sağım solum sızlıyor.
    Kan ağlıyor kanımın her damlası.
    Ben ağlıyorum.
    Gözlerimden düşüyorum ve havayı karanlık görüyorum.
    Kemanlar taksim geçiyor nefesimle,
    Ve defalarca ölüyorum her soluk alıp verişimde.
    "Sevmek ne güzel! Ne Güzel Kalbin!Yaşamak ne Güzel !" diyenlere sözüm kalmadı benim.
    Basiretim adak ağaçlarına bağlandı.
    Sorularımın soru işaretlerini zincir yaptım,
    Verilen sözlerin dağına tırmanıyorum.
    "Bu kadar Kolaymıydı?" diyorum,
    Peki kolay nedir ? -Bilmiyorum.
    Zoruçok büyütüğümdendir herhalde!
    Kolaylar kolay olmaktan çıkmış diyorum!
    "Gökten düşen elmanın iki yarısını ayrı düşünemiyorum" diyenlerle işim kalmadı benim.
    Kalbim öteki yarısından ayrılmış,kör sokaklarda eşini arıyor.
    Mantığım hayretime gülüyor.
    Ve içim kendine Güvenmiyor artık.
    Ben bunu bilir bunu söylerim.
    "Zaman şarap gibi akıverirken çocuğun oluyor sevdiğin.
    Ve ayrılık vakti gelince,daha çok koyar adama " derim.
    Yalanlar aleminde tanımadığım nemli gözlere,
    VERECEK UMUDUM KALMADI BENİM !...
#30.10.2005 23:49 0 0 0
  • "Zaman şarap gibi akıverirken çocuğun oluyor sevdiğin.
    Ve ayrılık vakti gelince,daha çok koyar adama " derim.
    Yalanlar aleminde tanımadığım nemli gözlere,
    VERECEK UMUDUM KALMADI BENİM !( bu misra harikaa
    YUREGINE SAGLIK BABYM,COK DUYGUSAL,
#31.10.2005 00:00 0 0 0
  • Umutlarla bak diyorlar yarinlara.
    Yarinim yokki yarinlara umutlarla bakayim
    Sirdasim olmadiki yüregimi acayim.
    Bulamadim beni anlayan dertlerimi anlatayim.
    Yarinlar bana cok uzak ben yarinlara yabanci.
    Mutluluk yüregimdeki amansiz sanci.
    Sevgi sözcügü gülünc ve yalanci.
    Acilarim kervan misali ben ise hanci.
    Ben yüregime gömdüm sevda denen inanci.
#31.10.2005 00:21 0 0 0
  • Allah Umutları Tüketmesin
#31.10.2005 00:50 0 0 0
  • ELLERİNE SAĞLIK
#31.10.2005 08:34 0 0 0
  • süper yaa bu bölüm süper hepsine yıldızlı pekiyi
    paylaşımınız için teşekkürler
#31.10.2005 21:32 0 0 0
  • Ellerine yüreğine sağlık
#01.11.2005 08:20 0 0 0
  • ELLerine YÜREGİNE SAqLIK
#01.11.2005 14:01 0 0 0
  • Ellerine güzel yüregine saglik babümm..
#01.11.2005 14:02 0 0 0
  • ama sana kalanları önce kendine sakla Baby abla..
#02.11.2005 22:18 0 0 0
  • Ellerine Yüregine Saglik Tesekkürler
#04.11.2005 11:35 0 0 0
  • ben bu kadar güzel bişey görmedim...içime işledi baby..ellerine emeğine sağlık
#05.11.2005 04:58 0 0 0
  • Kolaylar kolay olmaktan çıkmış diyorum!
    "Gökten düşen elmanın iki yarısını ayrı düşünemiyorum" diyenlerle işim kalmadı benim.
    Kalbim öteki yarısından ayrılmış,kör sokaklarda eşini arıyor.
    Mantığım hayretime gülüyor.
    Ve içim kendine Güvenmiyor artık.
    Ben bunu bilir bunu söylerim.


    Ellerine saglik
#06.11.2005 03:41 0 0 0
Cry Cry foto
  • Ellerine Yüreğine Sağlık


#06.11.2005 09:13 0 0 0
  • Ellerine Yüregine Saglik Tesekkürler canim benim..!
#07.11.2005 15:04 0 0 0
  • yüreğine sağlık kardeşim ..
#08.11.2005 16:40 0 0 0
  • ellerine saglik super olmus
#10.11.2005 22:31 0 0 0
  • PaYLaSiM iciN TeSSeKüR eDeRiM
#10.11.2005 23:55 0 0 0
  • "Zaman şarap gibi akıverirken çocuğun oluyor sevdiğin.
    Ve ayrılık vakti gelince,daha çok koyar adama " derim.
    Yalanlar aleminde tanımadığım nemli gözlere,
    VERECEK UMUDUM KALMADI BENİM !...
    Bebi$im,Delici Bir Kurşun Gibi Bu Sözler Yaa..Çok TşKler
#11.11.2005 18:58 0 0 0