"Güneş açmış,gökyüzü pırıl pırıl,Bahar geldi" diyenlerle yolum ayrıldı benim..
Karanlık çöktü gözlerimin perdesine.
Sağım solum sızlıyor.
Kan ağlıyor kanımın her damlası.
Ben ağlıyorum.
Gözlerimden düşüyorum ve havayı karanlık görüyorum.
Kemanlar taksim geçiyor nefesimle,
Ve defalarca ölüyorum her soluk alıp verişimde.
"Sevmek ne güzel! Ne Güzel Kalbin!Yaşamak ne Güzel !" diyenlere sözüm kalmadı benim.
Basiretim adak ağaçlarına bağlandı.
Sorularımın soru işaretlerini zincir yaptım,
Verilen sözlerin dağına tırmanıyorum.
"Bu kadar Kolaymıydı?" diyorum,
Peki kolay nedir ? -Bilmiyorum.
Zoruçok büyütüğümdendir herhalde!
Kolaylar kolay olmaktan çıkmış diyorum!
"Gökten düşen elmanın iki yarısını ayrı düşünemiyorum" diyenlerle işim kalmadı benim.
Kalbim öteki yarısından ayrılmış,kör sokaklarda eşini arıyor.
Mantığım hayretime gülüyor.
Ve içim kendine Güvenmiyor artık.
Ben bunu bilir bunu söylerim.
"Zaman şarap gibi akıverirken çocuğun oluyor sevdiğin.
Ve ayrılık vakti gelince,daha çok koyar adama " derim.
Yalanlar aleminde tanımadığım nemli gözlere,
VERECEK UMUDUM KALMADI BENİM !...
Umutlarla bak diyorlar yarinlara.
Yarinim yokki yarinlara umutlarla bakayim
Sirdasim olmadiki yüregimi acayim.
Bulamadim beni anlayan dertlerimi anlatayim.
Yarinlar bana cok uzak ben yarinlara yabanci.
Mutluluk yüregimdeki amansiz sanci.
Sevgi sözcügü gülünc ve yalanci.
Acilarim kervan misali ben ise hanci.
Ben yüregime gömdüm sevda denen inanci.
Kolaylar kolay olmaktan çıkmış diyorum!
"Gökten düşen elmanın iki yarısını ayrı düşünemiyorum" diyenlerle işim kalmadı benim.
Kalbim öteki yarısından ayrılmış,kör sokaklarda eşini arıyor.
Mantığım hayretime gülüyor.
Ve içim kendine Güvenmiyor artık.
Ben bunu bilir bunu söylerim.
"Zaman şarap gibi akıverirken çocuğun oluyor sevdiğin.
Ve ayrılık vakti gelince,daha çok koyar adama " derim.
Yalanlar aleminde tanımadığım nemli gözlere,
VERECEK UMUDUM KALMADI BENİM !...
Bebi$im,Delici Bir Kurşun Gibi Bu Sözler Yaa..Çok TşKler