Bu markayi jeansta begenmiyorum belleri cok yuksek, bayanda hic hos durmuyor bu benim fikrim renkleride genelde ya cok koyu yada cok acik 2 kere denedim alirmiyim belki diye ciks bana hitap etmiyor hic bir sekilde kesimleri cok gicik
Diesel, only bazende espritin pantolonlarini aliyorum heleki diesel cok guzel.