Çökertme Zeybeği Notası

Son güncelleme: 11.12.2011 10:23
  • Çökertme - Çökertmeden Çıktımda Halilim Notası
    noimage
#08.01.2010 12:43 0 0 0
  • iii de bana do-re-mi diye lazımm ama yine de koymuşsun buna da şükürrr..saoll
#09.01.2010 16:06 0 0 0
  • do re mi şekli yokmu
#10.01.2010 12:34 0 0 0
  • bunu melodika notasında nasıl çalarız
#05.02.2010 15:57 0 0 0
  • lütfennnn do-re -mi şeklinde yazınnnnnnnnnnnn
#02.12.2011 08:04 0 0 0
  • hadiiiiiiiiiii
#11.12.2011 10:23 0 0 0