Kıyafetin çok sade olması şartıyla büyük ve hatta kocaman takılara bayılıyorum.
Bu kolye için çorba kaşığını, yüzük içinse tatlı kaşığını kalıp olarak kullandım. Bir hayli yorucu bir çalışma oldu.
Beğenine çok sevindim Mesiha Hanım, Teşekkürler.
Yapım aşamalarını fotoğraflamıştım, ama henüz açıklamalarını yazmaya fırsat bulamadım. Bir iki gün içinde hazırlar yayınlarım.
Yani "azzzz sonra"