Fimo Büyük takıları sever misiniz

Son güncelleme: 31.01.2010 20:47
  • Kıyafetin çok sade olması şartıyla büyük ve hatta kocaman takılara bayılıyorum.
    Bu kolye için çorba kaşığını, yüzük içinse tatlı kaşığını kalıp olarak kullandım. Bir hayli yorucu bir çalışma oldu.

    Nasıl buldunuz?

    noimage
#09.01.2010 22:08 0 0 0
  • nihalcim ellerine sağlık çok güzel olmuş nasıl yaptığını anlatabilirmisin
#28.01.2010 07:12 0 0 0
  • Beğenine çok sevindim Mesiha Hanım, Teşekkürler.
    Yapım aşamalarını fotoğraflamıştım, ama henüz açıklamalarını yazmaya fırsat bulamadım. Bir iki gün içinde hazırlar yayınlarım.
    Yani "azzzz sonra"
#28.01.2010 11:20 0 0 0
  • Mesiha Hanım,
    Yapılışı aşağıda. Umarım işinize yarar.

    1 noimage

    2 noimage

    3 noimage

    4 noimage

    5 noimage

    6 noimage

    7 noimage

    8 noimage

    9 noimage

    10 noimage

    11 noimage
#31.01.2010 20:47 0 0 0