Ben Seni Sevdim

Son güncelleme: 06.02.2010 17:05
  • Resimli şiir - şiir dinle - şiir oku - müzikli şiir - müzikli şiirler - şiir - resimli müzikli şiir

    noimage

    Öylesine bir bahar akşamında
    Soğumuş çay tadında
    Dudaklarımda seni özlemenin
    Tarifini sevdim

    noimage

    Günahı boynuna suçların
    Diz çökmeyen kavgasında
    Yine de "SEN" demenin
    Bir tek sana yenilmenin
    Sancısını sevdim...

    noimage

    Ben
    Seni sevdim...

    Hani bir otobüs garında
    O son bakışı hafızama çizerken
    İçin ağlamak dolu yüzüme gülümserken
    Sana veda etmenin
    Hüznünü sevdim...

    noimage

    Aklımı çelerdi yokluğun
    Hani en sessiz kaldırımlarda
    Genzimi yakarcasına
    Gözlerime dolan o sarhoşluğun
    Sebebini sevdim...

    noimage

    Ben
    Seni Sevdim...

    Uskumru bir akşamda
    Bir deniz kıyısında
    Avucundan öptüğüm zaman
    Kirpiklerinden damlayan
    Tek bir gözyaşıyla
    Bana bakışına
    Bende kalışına
    Benim oluşuna şükrettiğim
    O duayı sevdim

    noimage

    Ben
    Yarım kalmış bir şiirin son cümlesi
    Boğazımda düğümlenen o Selanik türküsü
    Yaşanmamış bir sevda öyküsü dediğim
    Ama istediğim
    Şimdi her akşam düşlerime doğan
    O dolunayı sevdim

    Ben...
    Seni...
    Çok sevdim...

    noimage

    * Bilinmeyen bir şehirden bilinmeyen bir şehire:

    Kavgasını verdiğim yüreğim kan revan olup vazgeçmediğimsin...
    Tek'sin...Sonsuza dek'sin...Soluk almak, yorulmak, gülümsemeksin...Seni de...Kavganı da severim...Sevmeksin...

    noimage
    refik

    [main-arkaplan-muzik]117[/main-arkaplan-muzik]


#27.01.2010 00:02 0 0 0
  • Arkadaşım ellerine sağlık, resim seçimin güzel olmuş ve şiirle uyum sağlamış. Devamını beklerim.
#27.01.2010 10:44 0 0 0
  • çok güzel bir sunum olmuş abi .emeğine sağlık.
    e-kartlarda muhteşem :)
#27.01.2010 11:07 0 0 0
  • evet gerçekten muhteşem ellerine sağlık abi..
#27.01.2010 12:08 0 0 0
  • Fon, E-kartlar siir harika..
    emeginize ellerinize saglik refik abi..
#27.01.2010 17:24 0 0 0
  • Muhteşem olmuş...Ellerine Sağlık...
#02.02.2010 12:04 0 0 0
  • uff harkuladee cok guzell tsklerrr emeginize saglikk arsivime ekliyorum:)
#02.02.2010 12:26 0 0 0
  • refik ne kadar güzel bir çalışma olmuş meklerine sağlık
#06.02.2010 17:05 0 0 0