Kalbimdesin

Son güncelleme: 02.02.2010 12:05
  • [main-arkaplan-muzik]027[/main-arkaplan-muzik]




    noimage


    noimagenoimagenoimage

    Yalnız senin aşkınla yanıp kavrulsam,

    Mecnun olup beyhude çölde dolaşsam,

    Bu talihsiz kafamı taşlara vursam,

    Acırda gelirmisin sevgilim bana..



    noimagenoimagenoimage



    Yansamda senin aşkınla, ölsemde yine,

    Beklerim seni ben geleceksin diye,

    Desem yarim seviyorum hemde ölesiye,

    Anlarda gelirmisin sevgilim bana..



    noimagenoimagenoimage



    Senden ayrı durmak istemiyorum ben,

    Çıkarmam imkansız seni kalbimden,

    Desem kavuşmak istiyorum sana şimdiden,

    Duyarda gelirmisin sevgilim bana.



    noimagenoimagenoimage



    Bu sensizlik inan kahrediyor beni,

    Çok özledim senin o yakan buseni,

    Bu haykırış sanadır duyarsan beni,

    Koşarda gelirmisin sevgilim bana..



    noimagenoimagenoimage



    noimage
#28.01.2010 11:32 0 0 0
  • Arkadaşım döktürmüşsün yine.

    Bir şey sormak istiyorum. Larem yazınca yanlış mı? Laremmm mi olacak ona göre düzelteyim.
#28.01.2010 11:35 0 0 0
  • çok güzel olmuş kendi şiirin sanırsam yüreğine sağlık :)
#28.01.2010 11:36 0 0 0
  • Çok güzel olmuş...
#02.02.2010 12:05 0 0 0