Radyo için Grafik isteğim

Son güncelleme: 30.03.2010 06:24
  • arkadaslar resım vermıyorum sizin zevkınıze kalmış ben dj istek sayfası için bi resim istıyorum çarpraz olarak Ömrü-m'le DiYaR DiYaR 'a
    ____ HoSgElDiNiZ___ yazsın resım zevkınıze kalmıs güzel bişiler olsun şimdiden tesekkür ederimm arkadaslar ( yazı aynen yazdığım gıbı olsun )
#11.01.2010 20:57 0 0 0
  • noimage

    ben böyle yaptım umarım beğenirsn.....
#19.01.2010 14:12 0 0 0
  • ellerıne saglıkk muhtesem olmuss
#27.01.2010 11:54 0 0 0
  • Msjini buraya kaydirdim bu konu aLtinda resimLeri yapabiLiriz $imdi
#01.02.2010 14:59 0 0 0
  • noimage
#01.02.2010 18:05 0 0 0
  • cok güzel olmus abicim elıne saglık
#06.02.2010 15:40 0 0 0
  • noimage
#06.02.2010 17:12 0 0 0
  • Bu da benden olsun ablacım

    noimage
#06.02.2010 17:35 0 0 0
  • güselmiş
#06.02.2010 20:55 0 0 0
  • ayy hepsii çok güzel olmuss ellerinize saglıkk tesekkür ederim :)
#15.02.2010 16:52 0 0 0
  • super calismalar yapiyosunuz tebrikler
#30.03.2010 06:24 0 0 0