AlicaN

Son güncelleme: 14.02.2010 12:02
  • Alican bir gün yolda ağlayarak geziyormuş ve bir kadın sormuş :
    - Niye ağlıyosun evladım?
    alican:
    - Beşyüzbinimi kaybettim demiş.
    Kadın alicana beşyüzbin vermiş ve alican daa çok ağlmaya başlamış..
    - Şimdi niye ağlıyosun evladım diyince alican'ın cevabı şu olmuş:
    - Beşyüzbinimi kaybetmeseydim şimdi bir milyonum olurdu...


#04.02.2010 08:45 0 0 0
  • uyanık çocuk
#04.02.2010 11:13 0 0 0
  • Emeğinize sağlık kardeşim
#04.02.2010 14:24 0 0 0
  • :D:D:D:D:D ÇaqaL
#05.02.2010 17:17 0 0 0
  • emeğine sağlık
#06.02.2010 14:57 0 0 0
  • Emeğinize sağlık.Hayırlı paylaşımlar.
#07.02.2010 14:23 0 0 0
#14.02.2010 12:02 0 0 0