Arkadaşlar ben kurdum demosuda vardı rüzgar abiye sora bilirsiniz her şeyi sağlamdı sizde sorun varsa bilemem..
Siteme trojen girince demoyu silmek zorunda kaldım resimdeki gibi aynen kurdum ben...
sildim ftpdende pc dende .ancak sizdeki sorun login.php dosyasının içinde alt kısımda görevlileri eklemek istemiştim o sorun bendede olmuştu sanırım onu silerseniz sorun kalkar ben silmeyi unutmuşum..