Farmvilldeki üyeliğimi nasıl silicem ?

Son güncelleme: 06.02.2010 00:48
  • Arkadaşlar ben farmville başladım nsl kapatabilirim ?
#05.02.2010 17:03 0 0 0
  • Ayarlar>Uygulama ayarları kısmına giriyoruz..Framville uygulamasına girip en sonundaki X işaretine tıklıyoruz..Gelen framville kaldırılsınmı sorusuna Kaldır diyoruz ve uygulama kaldırılıyor..
#06.02.2010 00:48 0 0 0