Hakem

Son güncelleme: 19.06.2010 19:22
  • Maçın tam ortalarında oyunculardan biri hakemin yanına yaklaşır:

    -Köpeğinizin ismi nedir?

    -Benim köpeğim yok ki.

    -Çok garip, hem körsünüz, hem de köpeğiniz yok!...
#10.02.2010 09:43 0 0 0
  • Emeğine sağlık kardeşim
#10.02.2010 11:31 0 0 0
  • saoL.. ;)
#10.02.2010 16:58 0 0 0
  • Güzel paylaşımı için teşekkür ederim
#10.02.2010 17:38 0 0 0
  • rica ederim ben tsk ederim arkadaşlar sağolun
#11.02.2010 20:21 0 0 0
  • Emeğine Sağlık yeğen güzel fıkra :D
#13.02.2010 18:44 0 0 0
  • Payla$im Icin T$k Ler ..
#19.06.2010 19:22 0 0 0