Hayırseverlik...

Son güncelleme: 16.02.2010 16:02
  • HAYIRSEVERLİK...

    Şehrin hayırsever vakıflarından birindeki çalışanlar, şehrin en başarılı avukatından henüz herhangi bir bağış almamış olduklarını fark ettiler. Bağış toplama görevindeki kişi avukatı bağışta bulunması için ikna etmeye çalışıyordu:

    - Araştırmalarımıza göre yıllık geliriniz en az 500 000 dolar, ancak bu güne kadar hiç bir hayır işine bir kuruş bağışta bulunmamışsınız. O paranın bir kısmını bir şekilde topluma iade etmek istemez miydiniz? Avukat bir süre düşündü, sonra :

    - Önce, araştırmalarınız annemin uzun bir hastalıktan sonra ölmek üzere olduğunu ve hastane masraflarının onun yıllık gelirinin bir kaç kat üstünde olduğunu da gösterdi mi? Görevli utandı :

    - Şey, hayır.

    - Sonra, kardeşimin malul bir gazi, kör ve tekerlekli iskemleye mahkum olduğunu?

    Görevli utancından kıpkırmızı kesilmiş bir halde özür dilemeye çalışırken avukat onun sözünü kesti :

    - Ya da kız kardeşimin kocasının bir trafik kazasında öldüğünü ve onu üç çocuğuyla beş parasız bıraktığını? Görevli yerin dibine geçmişti, sadece,

    - Hayır hiç bir bilgim yoktu ..." diye mırıldanabildi. Avukat bir kez daha onun sözünü keserek devam etti :

    - Pekala, ben onlara zerre miktar para vermezken size niçin vereyim?
#13.02.2010 18:30 0 0 0
  • super bir o kadarda düşündürücü

    emeğine sağlık harikasın
#13.02.2010 18:43 0 0 0
  • Canım arkadaşım;teşekkür ederim ilgine güzel sözüne;
    Ama ben harika değil güzel gören yüreğin harika...sonsuz teşekkürlerimle...
#13.02.2010 18:54 0 0 0
  • Emeğine sağlık OZAN kardeşim.
#13.02.2010 19:52 0 0 0
  • ömrüne sağlık canım abim...
#13.02.2010 21:34 0 0 0
  • tsk
#16.02.2010 16:02 0 0 0