sitemin teması bazen kendi kendine büyüyor. ccs ayarlarını kurclayınca kendiliğinden düzeliyor. bu neden olabilir sitede vürüsmü var yoksa kod larla ilgili bir sorunmudur..?
ve birçok spam üye gelmiş, bununla alakalı olabilirmi?
resimle göstermek gerçekten mümkün değil. çünkü tamamı büyüyor. yani siteye bakınca sanki yaklaştırılmış gibi büyüyor.
yani varsayınki bir resmi yaklaştırdınız photoshopla.
resim ekleyemiyorum çünkü az önce kurcalayınca ccsden düzeldi. ama bazen yapıyor yine
dediğinizi yapıyorum ama şöle bir durum var. kafamı karıştırdı:
tablo iç mesafesini orjinale çevirince temada sorun yok ama istediğim ölçülere getirirken topx istatistik yaptığım değişikliğe uyuyor. ve en altta forum istatistiğide değişikliğe uyuyor ama kategoriler kısmı sola doğru genişliyor. yani yukardan aşşağı birbirine uymamış oluyor. ilk defa böle bişi görüyorum.
bunların hepsi aynı genişlikte olmasını sağlayan bölüm hangisi? veya şablonlardanmı müdahale istiyor?