Hoşgeldin Yazılı Resim İstek

Son güncelleme: 11.07.2011 09:13
  • noimage

    arkadaşlar bu resme hareketli bir şekilde main-board'a hoşgeldin yazar mısınız???

    :D lütfen:)
#29.03.2010 21:24 0 0 0
  • yaa ben yaptım 2 tane ama resmi sununca hareket etmedi
    üzgünüm ama başkaları muhakkak yapar
#29.03.2010 21:49 0 0 0
  • Arkadaşım bu yapacağımız gifi avatar olarak mı kullanmak istiyor sunuz?
#29.03.2010 21:52 0 0 0
  • Arkadaşım bu yapacağımız gifi avatar olarak mı kullanmak istiyor sunuz?

    hayır.
    forumumuza yeni birisi gelince ona hoşgeldin mesajı olarak göstereceğim...

    buraya bakan yok mu?
#30.03.2010 13:11 0 0 0
  • ben yeni gördüm şimdi yaptım..
    noimage

    noimage
#01.04.2010 14:50 0 0 0
  • teşekkürler...
#02.04.2010 17:28 0 0 0
  • tsklerrrrr
#29.04.2010 08:48 0 0 0
  • arkadaş kırmak istemem ama sen neden teşekkür ediyorsun ki?
    yorumlayacaksan yorumla.
    sende istek yap sanada yapsınlar...
#29.04.2010 12:32 0 0 0
  • noimage
#11.07.2011 09:13 0 0 0