Video Kesme Programı

Son güncelleme: 28.04.2010 21:27
  • Video kesme,birleştirme,videoya yazı yazabileceğim bir program varmı?
#28.04.2010 14:03 0 0 0
  • Windows movie maker.. Corel Video Studio ile de yapabilirsin.. Movie maker biraz daha basit..
#28.04.2010 14:38 0 0 0
  • clementiNe arkadaşımızın önerilerine ilave olarak;

    en ideali camtasia studio5 ve üstü versiyonlar, ulead studio 5-10-11 ve snagittir. daha ileri düzeyi pinacle studio 12 veya 14.

    videoyu kendiniz sıfırdan yapacaksanız swish max öneririm ve boardumuzda çok detaylı swishmax dersleri mevcuttur. hem flaş yapmayı hem sonsuz efeckt alternatifleri hem de yaptıklarınızı avi olarak kaydetme imkanı var.

    yeni çıkan swish3 te videoyu direckt import etme imkanı da var. burda her türlü yazı ve efekti bir arada bulabilirsiniz.
#28.04.2010 19:01 0 0 0
#28.04.2010 21:27 0 0 0