Ahmet Kaya - Gayri gider Oldum

Son güncelleme: 05.05.2010 16:02
  • Ahmet Kaya - Gayri gider Oldum - Ahmet Kaya Resimleri - Ahmet Kaya Müzikleri - Ahmet Kaya Şiirleri

    Gayri Gider Oldum

    noimage
    noimage
    noimage

    Eli ayağı tekerleği kanısı yoktu
    Ve atı, arabası yoktu
    Birkaç kıl keçi bir torba çökelik
    Ve tulum peynirine hasrettiler
    Ve de gavur içinde yesirdiler
    Sanki çarıklarını yemiştiler
    Gün olmuş ve dut kurusu süpürge tohumu
    Haybedendi yaşamları

    noimage
    noimage


    Gayri gider oldum gardaşlar
    Ve de kız kardaşlar

    noimage
    noimage

    noimage
    noimage

    noimage
    noimage

    Ahmet Kaya - Gayri Gider Oldum Sözleri

    Hepten suya verdik
    Çünki suyu yoktu
    Toprağı, gazı, tuzu, ışığı yoktu
    Bu köyleri suya verdik

    Eli ayağı tekerleği kanısı yoktu
    Ve atı, arabası yoktu
    Birkaç kıl keçi bir torba çökelik
    Ve tulum peynirine hasrettiler
    Ve de gavur içinde yesirdiler
    Sanki çarıklarını yemiştiler
    Gün olmuş ve dut kurusu süpürge tohumu
    Haybedendi yaşamları
    Ümmiydiler, gurbetciydiler gülmemişti hiç biri
    Ve soğuk, asman, pulur, hıdır öz
    Ve huni, su payniği, zalbar
    Ve pul ve güci, kırani, haskini
    Hesinik, hulmin, kara, pınar, ecüzlü
    Vahşin, venk ve payamlı ve süderek
    Haritadan silindiler bir sabah

    Gayri gider oldum gardaşlar
    Ve de kız kardaşlar
    Gayri haram bu can bana
    Bu toprak damlar bu yollar bana
    Bu sevdalar bu ağaçlar haram bana
    Oğul uşak birde karım
    Kurt bana hastir çeker
    Yılan bana çiyan bana
    Hastir ceker yılan bana
    Lan kardaş bu nasıl yara
    Lan kardaş bu nasıl yara

    Kanar her yerimden
    Dövülmüşüm, sövülmüşüm, kovulmuşum ben

    Hastir (S..tir) çekilmişim yani kendi öz yurdumdan
    Çeker giderim...
    [main-arkaplan-muzik]298[/main-arkaplan-muzik]
#03.05.2010 23:43 0 0 0
  • Yazıp sildim kaç defadır ne yazdıysam sönük kaldı en güzelini o demiş .. Ve gitmiş Ahmet Abi..

    Ama duruyorsun yüreklerde yer eden türkülerinin yanında...
    Hiç unutmadık seni..

    Mardinli Arkadaşım ..öylesine anlamlı ve güzel bir paylaşım yapmışsın ki her şeyi ile derinden etkiliyor..
    Etkilenmemek beğenmemek elde değil..
    Yüreğin dert görmesin..
#04.05.2010 00:57 0 0 0
  • Aslinda bu sözlerin üzerine pek birsey yazamiyor insan..
    Ahmet kaya yorumu, dizeler söylenmesi gerekenleri cok güzel anlatiyor..
    Böylesi bir ses ve yorum gitmemesi gerekiyordu..
    mekani cennet olsun.. " UNUTULMAYACSIN "


    Yüregine,emegine saglik ablacigim..herseyiyle harika bir sayfa hazirlamissin..
    Tsk ler bu güzel paylasim icin:)
#04.05.2010 01:07 0 0 0
  • Emegine saglik MardinLi..

    Muzik tuylerimi diken diken etti..
#04.05.2010 12:12 0 0 0
  • Tesekkür ederim arkadaslar begendiginize sevindim..:)
#04.05.2010 16:33 0 0 0
  • Güzel Paylaşımdı..Emeğine Sağlık...
#04.05.2010 18:13 0 0 0
  • Tek kelime = Harika...
    Yüregine saglik...
#04.05.2010 23:20 0 0 0
  • Kanar her yerimden
    Dövülmüşüm, sövülmüşüm, kovulmuşum ben

    her dovuslerinde, buyudun sen koca usta
    her sovduklerinde, guclendin sen koca adam
    her kovduklarinda, yagmur oldun aktin koca sevdali...

    Inanin soyleyecek soz bulamiyorum. Boguluyorum yarimlarini gordukce. Cok acele ettin be turkulerini hemen okumaya...
    Emegine yuregine saglik Mardinli arkadasim. Cesaretli bir paylasim hakikaten. Tebrik ederim...
#05.05.2010 02:14 0 0 0
  • zaman ayirip bu güzel yorumu yaptiginiz icin ben size tesekkür ederim,

    gecmiste, simdi, gelecekte her zaman Ahmet Kaya..
#05.05.2010 02:17 0 0 0
  • Benim için yaşadığım sürece ölmeyek tek adamdır Ahmet Kaya ...
    Ve Bu harika insanın eserine yeniden can verdiğiniz için teşekkür ederim Mardinli.
    Enfes olmuş sunum
#05.05.2010 16:02 0 0 0