Harddisk ile ilgili Yardım Eder misiniz?

Son güncelleme: 10.04.2006 15:52
  • Arkadaşlar Bilgisayarımda 2 adet harddisk var. Birinci hardisk 10gb ve onda windows kurulu, o sağlam onunla ilgili bir problemim yok. Ama 2. hdd 80 gb ve 3 parça. D,E ve F şeklinde. Bu bölümler sık sık ve durup dururken sistem dışı kalıyor. İçine giremiyorum ve disk biçimlenmemiş, şimdi biçimlendirmek istermisiniz diye uyarı veriyor. Her seferinde yeniden biçimlendirmek zorunda kalıyorum ve içine yüklediğim herşey gidiyor. Artık korkuyor ve oraya her hangi bir yükleme yapamıyorum.

    Biliyorum biraz karışık oldu ama sanırım beni anlamışsınızdır. Acaba ne yapmam gerekiyor? Program falanmı kullanmam gerekli?
#19.02.2006 17:20 0 0 0
  • kardes sende 2 tane harddisc olduguna göre yapman gereken cok basit
    zaten 10 GB ta sistem yüklü diger 80 lik neden 3 parca ben zaten onu anlamadim geregi yok yani

    anladigim kadari ile sen bicimlendirmeyi dos da degilde windowstan yapiyorsun

    tavsiyem

    xp cd sini takip disc ayarlarina kadar geldikten sonra D-E-F yi silmeni tavsiye ederim ama C ye dokunma daha sonra hizli bicimlendir de dos bicimlendiriyor der dosyalari kopyalamaya basladiginda reset le pc yi windows normal bi sekilde acilsin

    acildigi anda sadece C ve E olucakyani 1 tane 10 GB 1 tanede tek parca 80 gb. 80 gb i sag tiklayip bicimlendir de ondan sonra sorun kalmamis olucak
#21.02.2006 10:43 0 0 0
  • hdd data kablolarını gözden geçir..
    ayrıca hdd jumper ayarlarını kontrol etmen gerek...
    arkadaşında dediği gibi backup disci 3 parçaya bölmenin anlamı yok..
    eğer xp kullanıyorsan yeniden partition tablolarını biçimlendir. tek parça olarak tanımla quick format at.
    iyi çalışmalar.
#09.03.2006 19:37 0 0 0
  • kardaş biçimlendirmeyle olcak iş değil o sen hdd değiştir garantisi varsa hiç durma hemnen garantiye yolllllaaaaa.....
#09.03.2006 20:10 0 0 0
  • Arkadaşlar sağolun, 3 bölümü sildim dediğiniz gibi ve tek bölüm haline getirdim, ayrıca Fat32 oluyormuş ilk başta diğer bölümler, 80gblık tek bölümü NTSC yaptım ve sorun halloldu. Hepinize teşekkür ederim.
#05.04.2006 08:55 0 0 0
  • kardes sorun cözüldügüne sevindim
#10.04.2006 15:52 0 0 0