Kadınlar Neden Ağlar

Son güncelleme: 26.05.2010 08:35
  • Ağlamak - Ağlamak Güzeldir - Neden Ağladığını Bilmemek

    noimage


    İllada ağlamak için bi sebep olmaz di me :D
#26.05.2010 08:21 0 0 0
  • :D Hiçç... yani.

    Ağlamak güzel mi cidden? Ağlıyorsun rahatlıyorsun bazen iyi oluyor da. Bazen iyi gelmiyor.
#26.05.2010 08:26 0 0 0
  • Harikasın arkadaşım

    O bilinmiyorların içinde öyle büyük çalkantılar ve ince fikirler olur ki..
    Erkeklerin anlamasına imkan yok :D
#26.05.2010 08:35 0 0 0