YAW GİREMİYOM OYUNA LÜTFEN YARDIM

Son güncelleme: 12.09.2006 17:23
  • arkadaşlar oyunu açıyorum ilk ko video su filan geliyor video lar bittikden sonra isim şifre yerini göstermiyor (görev yöneticisinde de yanıt vermiyor diyor)

    trojen taradım
    virüs taradım
    kosp filan kullanmıyorum(indirdim ama açamadın :D)
    en sonunda format attım ilk 2 olayı yeniden yaptım
    cd den yeniden yükledim(pacth ları yükledim)
    olmadı sildim yeniden yükledim


    gene olmuyo videoları geçiyo şifre ıd_şifre yerini göstermiyo(ekran kapkaranlık) ne olur yardım arkadaş 53 birlikte oynadığım arkadaş 53 oldu ben daha 32 yim lütfen yardım
#02.03.2006 17:46 0 0 0
  • ksc ile ilgili resimler varsa sil bi de en önemlisi hsuserutil.log dosyasını kesinlikle sil sorun verceğini sanmıyorum.eğer launcer den hata veriyorsa patch leri ftp://download.knightonlineworld.com dan yükle


    kolay gelsin....
#02.03.2006 19:50 0 0 0
  • saol kardeş
#03.03.2006 17:57 0 0 0
  • hsuserutil.log u sildim ama hala aynı sorun devam ediyo?
#04.03.2006 12:55 0 0 0
  • Saol aga verdiğin siteden patchi indirdim şimdi oyuna gircem eyvallah
#12.09.2006 17:20 0 0 0
  • aga patch yüklenince onun açılması için onu knight online nin içinde mi açcaz
#12.09.2006 17:23 0 0 0