Bilsen ne çok sevdiğimi
Yağmurları yağdıran gözlerimde
Güneşim olup açardın
Ellerinde kurutur
Asardın
Gülümserdi yedicihanın saçları
Işıldardı avuçlarımda
İşte o zaman
Yar'a giderdim
Gürlerdim!
Gürlerdim! yakardı!
Dünyayı vuruşum
Kana karışır toprak olurdu
Coşkulu nehir olurdu akışım
Bir bilsen sensiz çöküşlerimi
Umutsuzluğa
Dizlerimin kapanışını
Ah yar...
Boynumun eğrilişi
Ağlatır odamın boş duvarlarını
Dile gelsek!
Dile gelsek de
Anlatsak der duvarda açan çatlaklar
Üşümekten buruşan ellerim
Daha bir soğuk okşamakta
Kaçmakta soğuk duvarlar
Kaçmakta!
Şimdi yüreğimden ağlatıyorum seni
Gözlerin gözlerim, buğusuz penceremde
Yüzüm yüzünün izlerinde
Öpüyorum hafifçe
Ötesi olmayan sevgimle
Her hücremizle
Karışıyoruz birbirimize
Adımız sevda
Yanık yerler avuçlarımızda
Seviyorum seni yar seviyorum
Pusatsız da kalsam dağların doruğunda
Şimdi yüreğimden ağlatıyorum seni
Gözlerin gözlerim, buğusuz penceremde
Yüzüm yüzünün izlerinde
Öpüyorum hafifçe
Ötesi olmayan sevgimle
Her hücremizle
Karışıyoruz birbirimize
Adımız sevda
Yanık yerler avuçlarımızda
Müthiş olmuş ellerine sağlık