Dağların Doruğunda Adım

Son güncelleme: 05.06.2010 16:12
  • Kaçıncı seslenişim
    Dağların ardında pusatsız kalıp
    Sislerin ardına asılışım
    Kanardı tırnak etlerim
    Geçerken tenime
    Yanardı yüreğim
    Yanardı...
    Kanardı!

    Bilsen ne çok sevdiğimi
    Yağmurları yağdıran gözlerimde
    Güneşim olup açardın
    Ellerinde kurutur
    Asardın
    Gülümserdi yedicihanın saçları
    Işıldardı avuçlarımda
    İşte o zaman
    Yar'a giderdim
    Gürlerdim!
    Gürlerdim! yakardı!
    Dünyayı vuruşum
    Kana karışır toprak olurdu
    Coşkulu nehir olurdu akışım

    noimage

    Bir bilsen sensiz çöküşlerimi
    Umutsuzluğa
    Dizlerimin kapanışını
    Ah yar...
    Boynumun eğrilişi
    Ağlatır odamın boş duvarlarını
    Dile gelsek!
    Dile gelsek de
    Anlatsak der duvarda açan çatlaklar
    Üşümekten buruşan ellerim
    Daha bir soğuk okşamakta
    Kaçmakta soğuk duvarlar
    Kaçmakta!

    Şimdi yüreğimden ağlatıyorum seni
    Gözlerin gözlerim, buğusuz penceremde
    Yüzüm yüzünün izlerinde
    Öpüyorum hafifçe
    Ötesi olmayan sevgimle
    Her hücremizle
    Karışıyoruz birbirimize
    Adımız sevda
    Yanık yerler avuçlarımızda

    Seviyorum seni yar seviyorum
    Pusatsız da kalsam dağların doruğunda

    Sevdaya anlık...
    sevdaya yanık...
    dumanı üstünde..
    yürek içinde...

    Tülay Köse
#05.06.2010 15:54 0 0 0
  • Şimdi yüreğimden ağlatıyorum seni
    Gözlerin gözlerim, buğusuz penceremde
    Yüzüm yüzünün izlerinde
    Öpüyorum hafifçe
    Ötesi olmayan sevgimle
    Her hücremizle
    Karışıyoruz birbirimize
    Adımız sevda
    Yanık yerler avuçlarımızda
    Müthiş olmuş ellerine sağlık :)
#05.06.2010 16:12 0 0 0