Nasıl hareketli olabilir?

Son güncelleme: 30.06.2010 16:23
  • Arkadaşlar denizi dalgalndırmak istiyorum bunu naısl yapabilirim?
    yani normal bir jpeg ile aldıgım denizi nasıl dalgalandırabilirim?
    yoksa giflemi yapılıyor..
#23.06.2010 12:05 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    iswail

    Öğrenmek istediğiniz deniz dalgası çalışmasını
    bizlerle paylaşacağınız bir Flash içinde kullanacaksanız,
    bu tür programlar ile yapacağınız deniz dalgası gif'i
    sizin tam olarak işinize yaramaz.
    Böyle bir çalışma flashınızın boyutunu limit üstüne çıkartabilir
    ve korkarım yapacağınız flashı paylaşmakta zorluk çekebilirsiniz.

    Eğer buradaki gibi bir deniz dalgası yapmak istiyorsanız,
    ( ki bu çalışma herhangi bir deniz resmi için uygulanabilir )
    şimdilik deniz çalışmasını bir kenara bırakıp önce Flash dersleri bölümünde
    sizlerin başarılı olmanız için denenmiş bir sıra ile paylaşılmakta olan
    flash ders konularını takip ederek çalışmalarınıza devam ediniz.


    Bu konu efektlerin kullanılmasında belli bir düzeye gelindiğinde
    kolayca yapabileceğiniz şekilde İhtisas Odası içinde paylaşılmıştır.

    Yok ben biran önce böyle bir çalışma yapmak istiyorum diyorsanız,
    o zaman arkadaşlarımızın sizin için verdikleri linkteki programlar ile
    istediğiniz çalışmayı yapabilirsiniz.
    [/atex]
#23.06.2010 15:37 0 0 0
  • Arkadaşlar Çok Teşekkür ederim !!!

    Hocam Ordaki Dersleri Takip Ediyorum yalnız ne varsa su shapeyi yapamıyorum :)

    birde gif konusunda biliyorum gif dosyayı aşırı oranda şişirir mantıgını anlamya çalışıyorum yani bir deniz nasıl haret eder? v.b onları anlamya çalışıyorum flash animasyon konusunda zorluk çekiyorum gif te ise gayet başarılı hissediyorum kendimi...
#29.06.2010 20:41 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    iswail

    Siz gelin bana itimat edin ve konulara en başından başlayıp
    yapacağınız flashları bizlerle paylaşmaya başlayın.


    Biz zaman gelecek denizlerin, yaprakların
    ve bulutların ne kadar kolay hareket ettiğine siz de şaşıracaksınız.
    [/atex]
#29.06.2010 21:01 0 0 0
  • Zaten Flash AÇılşma Grubundayim en yakin zmnda ilk çalışmamı sunacam teşekkürler.
#30.06.2010 16:23 0 0 0