Arkadaşlar denizi dalgalndırmak istiyorum bunu naısl yapabilirim?
yani normal bir jpeg ile aldıgım denizi nasıl dalgalandırabilirim?
yoksa giflemi yapılıyor..
Öğrenmek istediğiniz deniz dalgası çalışmasını
bizlerle paylaşacağınız bir Flash içinde kullanacaksanız,
bu tür programlar ile yapacağınız deniz dalgası gif'i
sizin tam olarak işinize yaramaz.
Böyle bir çalışma flashınızın boyutunu limit üstüne çıkartabilir
ve korkarım yapacağınız flashı paylaşmakta zorluk çekebilirsiniz.
Eğer buradaki gibi bir deniz dalgası yapmak istiyorsanız,
( ki bu çalışma herhangi bir deniz resmi için uygulanabilir )
şimdilik deniz çalışmasını bir kenara bırakıp önce Flash dersleri bölümünde
sizlerin başarılı olmanız için denenmiş bir sıra ile paylaşılmakta olan
flash ders konularını takip ederek çalışmalarınıza devam ediniz.
Bu konu efektlerin kullanılmasında belli bir düzeye gelindiğinde
kolayca yapabileceğiniz şekilde İhtisas Odası içinde paylaşılmıştır.
Yok ben biran önce böyle bir çalışma yapmak istiyorum diyorsanız,
o zaman arkadaşlarımızın sizin için verdikleri linkteki programlar ile
istediğiniz çalışmayı yapabilirsiniz. [/atex]
Hocam Ordaki Dersleri Takip Ediyorum yalnız ne varsa su shapeyi yapamıyorum
birde gif konusunda biliyorum gif dosyayı aşırı oranda şişirir mantıgını anlamya çalışıyorum yani bir deniz nasıl haret eder? v.b onları anlamya çalışıyorum flash animasyon konusunda zorluk çekiyorum gif te ise gayet başarılı hissediyorum kendimi...