Aslinda istek üzerine Flash yapilmiyor, Flash derslerine katilip herkes kendi flashini istedigi gibi kendi yapiyor.
Yok ben hic yapamam dersen, istedigin flashi yaparim sorun degil.
Flash grubuna katilip derslere baslarsan istedigin flashi arzu ettigin gibi yapabilirsin.
Bizler burada sadece flash yapmasını öğreniyoruz.
Eğer arzu ederseniz siz de aramıza katılabilirsiniz.
Bu çalışmalarımız çok vaktimizi aldığı için
Flash isteklerine maalesef cevap veremiyoruz.
Bununla beraber, iyi flash yaptıkları için İhtisas Odasına girmiş bulunan buradaki listede ismi yazılı dostlarımız arasından
bir Fenerbahçe'li arkadaşımıza Özel Mesaj ile rica ettiğiniz takdirde
sanıyorum o arkadaşımız size yardımıcı olmaktan gurur duyacaktır.
Ancak size böyle bir garanti vermemizin imkansızlığını
sanıyorum anlayışla karşılayacaksınızdır. [/atex]
[atex]İşte beni buraya bağlayan nedenlerin en başında
bu birlik ve beraberlik hissini duyanların
her ne olursa olsun,
farkı fark ederek üyeliklerine devam etmeleri
ve tek bilek, tek yürek, prensibinden ayırlmayıp,
Main-Board'u Türkçe faaliyet gösteren diğer tüm boardlar içinde
Tek Eğlence Ve Bilgi Paylaşım Platformu yapmasıdır.
Bölümlerin tamamını dikkatlice inceleyen
tüm aklı başında üyelerimizin bu farkı fark ettiklerine eminim.
[/atex]
Ben flash yapamam bu işlerle fazla uğraşmıyorum.Fakat Atesilter hocamın ve diğer flash yapan tüm arkadaşlarımın flashlarını rahatlıkla arkama yaslanarak izleyebiliyorum.Bundan dolayı bana böyle bir flash yapmanızı istiyorum.
yüreğine,emeğine sağlık canım ancak bu kadar harika bi flahs yapılabilirdi o güzel ellerin dert görmesin o bilgisayarına virüsler zarar veremesin inş. tüm fenerbahçeliler adına çoook teşekkür ederim