Flash istek

Son güncelleme: 01.08.2010 20:54
  • Ben fenerbahçenin şarkısı ile resimleri olan bir flash istiyorum.Tabi zahmet olmazsa.
#13.07.2010 14:16 0 0 0
  • Grafik İstekleriniz BöLümünden Buraya aLındı...
#13.07.2010 17:41 0 0 0
  • Aslinda istek üzerine Flash yapilmiyor, Flash derslerine katilip herkes kendi flashini istedigi gibi kendi yapiyor.
    Yok ben hic yapamam dersen, istedigin flashi yaparim sorun degil.
    Flash grubuna katilip derslere baslarsan istedigin flashi arzu ettigin gibi yapabilirsin.
#13.07.2010 22:02 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    kezman_91

    Bizler burada sadece flash yapmasını öğreniyoruz.
    Eğer arzu ederseniz siz de aramıza katılabilirsiniz.

    Bu çalışmalarımız çok vaktimizi aldığı için
    Flash isteklerine maalesef cevap veremiyoruz.


    Bununla beraber, iyi flash yaptıkları için İhtisas Odasına girmiş bulunan
    buradaki listede ismi yazılı dostlarımız arasından
    bir Fenerbahçe'li arkadaşımıza Özel Mesaj ile rica ettiğiniz takdirde
    sanıyorum o arkadaşımız size yardımıcı olmaktan gurur duyacaktır.


    Ancak size böyle bir garanti vermemizin imkansızlığını
    sanıyorum anlayışla karşılayacaksınızdır.
    [/atex]
#13.07.2010 22:09 0 0 0
  • [atex]Sevgili dostum
    Sari Menekse

    Aynı anda mesaj yazmaya başlamışız.
    Sizin bu cevabınızdan sonra mesaj yazmış gibi olduğum için
    lütfen kusuruma bakmayınız.


    Ancak mesajınızı okuduktan sonra,
    hepimizin tam bir fikir biriliği içinde olduğumuzu görünce
    ne kadar memnun olduğumu anlatamam.


    Teşekkürler sevgili arkadaşım.
    [/atex]
#13.07.2010 22:13 0 0 0
  • Rica ederim ustam.
    Tek yürek, tek bilek, tek main board olmusuz , dolaysiyla zamanlama ve yorumlar ayni anda olabiliyor. :)
#13.07.2010 22:22 0 0 0
  • [atex]İşte beni buraya bağlayan nedenlerin en başında
    bu birlik ve beraberlik hissini duyanların
    her ne olursa olsun,
    farkı fark ederek üyeliklerine devam etmeleri
    ve tek bilek, tek yürek, prensibinden ayırlmayıp,
    Main-Board'u Türkçe faaliyet gösteren diğer tüm boardlar içinde
    Tek Eğlence Ve Bilgi Paylaşım Platformu yapmasıdır.


    Bölümlerin tamamını dikkatlice inceleyen
    tüm aklı başında üyelerimizin bu farkı fark ettiklerine eminim.

    [/atex]
#13.07.2010 23:08 0 0 0
  • Ben flash yapamam bu işlerle fazla uğraşmıyorum.Fakat Atesilter hocamın ve diğer flash yapan tüm arkadaşlarımın flashlarını rahatlıkla arkama yaslanarak izleyebiliyorum.Bundan dolayı bana böyle bir flash yapmanızı istiyorum.
#14.07.2010 13:00 0 0 0
  • Kezman_91 istedi biz de yaptik :) umarim begenirsin.

    Fenerbahce Flash izle

    dip not: Sari Menekse'nin mavisi " Bordo Mavi" nin mavisi

    DOWNLOAD
#14.07.2010 22:42 0 0 0
  • [atex]Harika olmuş değerli arkadaşım.
    Ellerinize sağlık.
    [/atex]
#14.07.2010 23:35 0 0 0
  • Sarı Menekse sana çok teşekkür ederim.Ellerine saqlık!...Umarım ilerki zamanlarda flasını daha mükkemmel bir hale getirebilirsin.
#15.07.2010 09:02 0 0 0
  • Emegine saglik Sari Menekse
#23.07.2010 21:44 0 0 0
  • güzel olmuş ellerine sağlık
#28.07.2010 14:46 0 0 0
  • yüreğine,emeğine sağlık canım ancak bu kadar harika bi flahs yapılabilirdi o güzel ellerin dert görmesin o bilgisayarına virüsler zarar veremesin inş. tüm fenerbahçeliler adına çoook teşekkür ederim
#30.07.2010 20:31 0 0 0
  • sarı menekşe bunun bir de cimbom için olanını mı ne yapsan ? :D
    emeğine sağlık çok güzel olmuş çok şanslı şu fener
#30.07.2010 21:11 0 0 0
  • @masalım

    Olur tabi neden olmasin. Hatta daha da iyisini yapmaya calisirim :D
    Belki flash isini epey ilerletmisimdir. :)
#01.08.2010 15:20 0 0 0
  • eminim çok iyisindir :)
#01.08.2010 20:54 0 0 0