Gulasor

Son güncelleme: 01.10.2008 14:05
  • Gulasor

    Bilmem nasil baslamali
    Ne demeli
    Nasil etmeli Gulasor
    Dün gece yoldaydim
    Arka koltukta, Kirk numarada, Dimdik uyuyamadim
    Akip giden arabanin seyrine uyan
    Düslerimi anlatmak istiyorum sana
    Gelecegin düsü ne kadar güzel
    Ve ne kadar ince
    Düslerim durmadan kipirdayan
    Daldan dala konan
    Bir serçenin canliligini
    Kivrakligini
    Ve hareketlerindeki karmasikligi andiriyordu
    Ama bu düsler hayal degil
    Olacak ve olmasi gerekenin
    Beynime yansimasiydi
    Bazan
    En barbar gericiligin
    Zulmün ve acinin
    Özgürlük türkülerini dindirmediği
    Munzurun, toroslarin doruklarindayim
    Atesler yakili
    Mavzerler çatili
    Içimdeki atesle
    Doganin o dondurucu sogugu birbirine karsi savasiyor
    Nöbetteki yoldas da
    Inceden inceye bir türkü tutturmus
    'de lori lori berxemin lori'
    Bir iç geçiriyorum derinden
    Nedendir bilmem
    302 mersedesin artan hizina uyuyor düslerim
    bir baskindayim bazen
    Elimde dünya gericiligine kan kusturan
    Halklarin silahi
    Kendimi
    Yivle set arasinda dönen
    Ve döne döne düsmanin cigerini daglayan
    Kizil kursunlarda hissediyorum..

    Toroslardan geçiyoruz
    Ince memedi düsünüyorum
    Kel apti yi
    Memed in gün batmadan
    Anafartalari aşan kanatli atini
    Hatçe ye olan askini
    sonra sen geliyorsun aklima
    Seni düsünüyorum gulasor
    Al yanagini, bal dudagini, zülüt saçini
    O minicik yüregini düsünüyorum
    Bildigin tek kürtçe kelime geliyor aklima;
    'ez buke kurmancim'
    Için için gülüyorum
    Uyumusum çok kisa bir süre
    Simdi buradayim
    Anandan aldim haberi
    Yakalamislar seni
    Içim buruk
    Yüregim çok daha kati
    Üzülmedim diyemem
    Üzüldüm
    Ama yanip yikilmadim
    Bilmem biliyormusun
    Düsman zindanlarda yenilmez diye
    Düsünme Hiç .....
#27.03.2006 09:46 0 0 0
  • Paylasım İçin TEsekkurler Dostum...!

    Emegine Yüregine Saglık...!
#27.03.2006 11:31 0 0 0
  • Ellerine yuregine saglik
    Paylastigin icin tesekkurler.
#27.03.2006 13:26 0 0 0
  • paylaşan yüreğinize emeinize sağlık.teşekkürler
#28.03.2006 14:12 0 0 0
  • tesekkürler
#29.03.2006 13:05 0 0 0
  • sağol eline sağlık
#01.04.2006 20:28 0 0 0
  • işte budur yoldaş sağolasın...
#01.10.2008 14:05 0 0 0