Spor Toto Süper Lig 9. Hafta Fenerbahçe 0 - 0 Galatasaray

Son güncelleme: 26.10.2010 17:38
  • Galatasaray Fenerbahçe Maçı - Fenerbahçe Galatasaray Maçin Golleri - Galatasaray Fenerbahçe Maça Dogru - Fenerbahçe Galatasaray - Galatasaray Fenerbahçe



    noimage
    noimage



    STAD: Şükrü Saracoğlu Stadyumu


    YAYIN: Lig TV Naklen

    SAAT: 19:00

    HAKEMLER:


    Fenerbahçe Galatasaray maclari - Fenerbahçe Galatasaray maci - Fenerbahçe maclari - Galatasaray Fenerbahçe maclari - Galatasaray Fenerbahçe maclari - Galatasaray - Fenerbahçe maci 2010 Fenerbahçe Galatasaray maci - 2010 Galatasaray Fenerbahçe maci - Galatasaray Fenerbahçe maci - Fenerbahçe Galatasaray maçın hakemi - Fenerbahçe Galatasaray 9 hafta maçı
#03.09.2010 16:27 0 0 0
  • maç kadıköy de herkes yeneriz gözüyle bakıyor ama hiç birşey garanti değil inş. yeneriz (:
#04.09.2010 14:45 0 0 0
  • yenecez tabbiii haydii fenerr kalbimm seninleee fenerbahçe
#20.10.2010 10:18 0 0 0
  • Maça günler kala heyecanda artıyor artık bakalım gülen taraf kim olacak ...
#22.10.2010 00:21 0 0 0
  • dua ediyorumm son günde nazarlara gelmesin diyeee
#24.10.2010 09:48 0 0 0
  • Aynen ayni dualari bende ediyorum
#24.10.2010 13:09 0 0 0
  • içimde kötü bi his vardı zaten sonuca sevinmiyorum tabiki ama yine yenilmedik 11 oldu
#24.10.2010 16:42 0 0 0
  • Önemli olan mücadeleydi onuda iyi kötü ettik zaten hadi bakalım gelecek haftaya hayırlısı ...
#24.10.2010 21:18 0 0 0
  • iki tarafta mükemmel oynamadı ben maçın 2. yarısı az az izledim eşitti hemen hemen
    bi de galiba gökhan çizgiden çıkartmış gökhanı çok seviyorum zaten oynarken varını yoğunu koyuyor ortaya
    ayrıca volkan da önemli kurtarışlar yaptı 0-0 bitmeyebilirdi..
    ama bence ilk yarının başlarında gol yeseydik daha istekli oynayıp kazanabirdik ama kısmet değilmiş..
#24.10.2010 21:41 0 0 0
  • olsun buda iyi 1 puan alıpta bebekler gibi sevinenler düşünsün
#25.10.2010 14:32 0 0 0
  • susun en iyi GALATASARAY
#25.10.2010 16:14 0 0 0
  • can81:olsun buda iyi 1 puan alıpta bebekler gibi sevinenler düşünsün

    3 puan kayip etmekdense bir puan almak iyi degilmi Kardesim?
#25.10.2010 17:26 0 0 0
  • abi iyi de meşaleyle de kutlanmazki :D
#26.10.2010 16:19 0 0 0
  • @gamzelinur sende haklisin canim ya
#26.10.2010 17:38 0 0 0