Kar Yağıyor - Nazım Hikmet Ran

Son güncelleme: 02.04.2013 18:41
  • noimage

    noimage

    Lambayı yakma, bırak,
    sarı bir insan başı
    düşmesin pencereden kara.
    Kar yağıyor karanlıklara.
    Kar yağıyor ve ben hatırlıyorum.

    noimage

    Kar...

    noimage

    Üflenen bir mum gibi söndü koskocaman ışıklar
    Ve şehir kör bir insan gibi kaldı
    altında yağan karın.
    Lambayı yakma, bırak!
    Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların
    dilsiz olduklarını anlıyorum.
    Kar yağıyor
    ve ben hatırlıyorum

    noimage

    noimage

    noimage

    Gözlerim yollarda beklerim seni
    Koyu karanliklar üzüyor beni
    Saatler geçiyor gelmedin hala

    noimage

    Semada yildizlar o gelmez diyor
    Ruhum bu hitapla bezgin eriyor
    Kalbimi aci bir süphe bürüyor
    Saatler geçiyor gelmedin hala

    noimage

    Gördün mü sen onu dogan ay söyle
    Öldürüyor beni beklemek böyle
    Saatler geçiyor gelmedin hala

    noimage

    noimage

    noimage

    Yıllar geçti yardan hala gelmedi haber
    O vefasız yad ellerde acep ne eyler?
    Rüzgar ona dertlerimi bari sen anlat
    Git kaygısız şen gönlüne biraz elem kat
    Ayrılmıştım ben onunla bir karlı gece

    noimage

    Hatırlamaz o geceyi belki iyice
    Yıldızlarla parıldayan bir sema gibi
    Yaş dolmuştu pek sevdiğim siyah gözleri

    noimage

    Yıllar var ki o bakışı düşünerekten
    Aşkımızı ölmeyecek zannetmiştim ben
    Bu hissimde yanılmamak ümidi bugün
    Beni biraz yaşatıyor işte onunçün:
    Rüzgar ona dertlerimi ne git ne anlat
    Ne de gelip hasta ruha daha elem kat

    noimage

    noimage

    noimage

    Ne güzel denilen bir yüze değil,
    Sevdaya vurgundur benim bu gönlüm
    Geceye mehtaba gündüze değil
    Hayata bağlıdır kalpteki düğüm

    noimage

    Göğsüme hangi renk saçlar yayılsa
    Kalbimi saracak gölge aynıdır
    O ruh Kabe'de de secde kılsa
    Duanın gittiği ülke aynıdır

    noimage

    Nazım Hikmet RAN

    noimage



    [main-arkaplan-muzik]187[/main-arkaplan-muzik]
#17.09.2010 21:41 0 0 0
  • Süper olmuş harika ellerine sağlık ...
#17.09.2010 21:49 0 0 0
  • teşekkür ederim okuyan gözlerine yüreğine sağlık
#17.09.2010 22:00 0 0 0
  • emeğine sağlık çok güzel olmus....teskler...
#17.09.2010 22:21 0 0 0
  • Lambayı yakma, bırak!
    Kalbe bir bıçak gibi giren hatıraların
    dilsiz olduklarını anlıyorum.



    cnm harika olmuş..
    yüreğine ve emeğine sağlık..
#17.09.2010 22:23 0 0 0
  • teşekkürler kumsalımm, rosemm gözlerinize yüreklerinize sağlık canlarım
#17.09.2010 22:24 0 0 0
  • şiir ve müzik
    harika
    eline saglık
#18.09.2010 14:43 0 0 0
  • harikabirsunum sağol
#18.09.2010 15:44 0 0 0
  • teşekkürler sığınak abimm, musaca okuyan gözlerinize sağlık
#18.09.2010 19:08 0 0 0
  • canım benim çok güzel bi sunum. eline yüreğine sağlık
#18.09.2010 19:17 0 0 0
  • teşekkür ederim çay güzelimm seninde gözlerine sağlık bi tanemm
#18.09.2010 20:30 0 0 0
  • yüreğine ve emeğine sağlık canım harika olmuş
#18.09.2010 20:35 0 0 0
  • nehirimm tatlımm çok teşekkür ederimm gözlerine sağlıkk
#18.09.2010 22:01 0 0 0
  • emeğinize elinize sağlık çok güzel bir sunum olmuş
#20.09.2010 14:41 0 0 0
  • çok teşekkür ederim sizinde okuyan gözlerinize sağlık
#20.09.2010 22:56 0 0 0
  • Harika olmuş ellerine sağlık çok beğendimm :)
#07.10.2010 15:05 0 0 0
  • çok teşekkür ederimm beğenmene sevindimm gözlerine sağlık
#07.10.2010 15:08 0 0 0
  • fon müziğin ismi ne acaba admin...bu arada çok iyi sunum ellerine sağlık
#02.04.2013 18:41 0 0 0