Niran Ünsal - Neyleyim

Son güncelleme: 16.10.2010 16:51
  • Canımın en içi
    sana ne diyeyim
    böyLesi güzeL çaLışmaLarı
    yorumLaması çok zor oLuyor
    oLsun ben yinede bi deneyeceğim.

    ÖnceLikLe resimLerden başLayaLım

    İLk Resim: Sarı ~ Beyaz TonLardaki bu resim
    seçtiğin eL yazısı iLe çok uyumLu oLmuş.
    Ayrıca böyLe bir resimi başLangıç resim oLarak
    aLdığın için seni tebrik ediyorum.
    Sayfaya girdiğimde karşıma çıkan o resimLe
    sonraki resimLeri görmek & sayfayı inceLemek için
    sabırsız oLdum adeta :D

    İkinci Resim: resimde kuLLanıLan
    abstrakt duman brushu çok hoş duruyor.
    Ayrıca Siyah RenkLe yazdığın yazıLarı
    birde yumuşatman resime ayrı bir tat katmış..
    Adamın duruşuda karizma ha :D

    Üçüncü Resim: Transparen yazısı & kuLLanıLan
    effektLerLe resim dahada çıkmış ortaya.
    Resimdeki Manken sanki yazıLara uyum sağLamak için
    duruş değiştirmiş gibi. Nerden buLuyorsun bu denLi
    uyuşan resimLerLe fonLarı anLamış değiLim.
    BayıLdım resime
    ayrıca o kırmızı fonu parLatmadığın için
    hatta aksine biraz daha transparen haLe getirdiğin için
    seni tebrik ediyorum. Bu işten anLadığını
    tekrardan ispatLamış oLdun.

    PhotoShopun sana dua ediyor canım
    onu böyLesi güzeL çaLışmaLarda kuLLandığın için :D


    Dördüncü Resim: GeLdik Mavimsi Son Resime.
    Resimdeki Erkeğin hangi tarafa yattığını
    resimi ne tarafa çevirdiğini buLmak için
    epeyi uğraştım.
    ZavaLLı Laptopumun başı döndü evire çevire
    Sonradan anLadımki asLında okadar çok dönmemiş o resim
    ben fazLa çevirmişim Laptopu.
    Her neyse Resime fazLa bişey diyemiycem
    yine senin imzanı taşıyan çok güzeL bir resim.

    EmekLerine SağLık 1tanem

    Niran ÜnsaLa diyecek birşey kaLmadı :D

    Arka PLan Resimi zaten pek severim tşkLer
    bu güzeL sayfayı bize inceLeme fırsatı verdiğin için.
    Seni çok Seviyorum
#16.10.2010 13:12 0 0 0
  • Emeginize, ellerinize saglik..
    E-karlar, sayfa cok güzel olmus..
    Türküyü cok severim, son birkacgündür daha fazla dilime dolanan türkü oldu..
    Bu güzel eseri böyle bir güzellikle sundugunuz icin tsk ler..(:
#16.10.2010 13:21 0 0 0
  • emeğine sağlık herşeyiyle çok güzel bir sunum olmuş...tesekkurler..
#16.10.2010 16:51 0 0 0