Canımın en içi
sana ne diyeyim
böyLesi güzeL çaLışmaLarı
yorumLaması çok zor oLuyor
oLsun ben yinede bi deneyeceğim.
ÖnceLikLe resimLerden başLayaLım
İLk Resim: Sarı ~ Beyaz TonLardaki bu resim
seçtiğin eL yazısı iLe çok uyumLu oLmuş.
Ayrıca böyLe bir resimi başLangıç resim oLarak
aLdığın için seni tebrik ediyorum.
Sayfaya girdiğimde karşıma çıkan o resimLe
sonraki resimLeri görmek & sayfayı inceLemek için
sabırsız oLdum adeta
İkinci Resim: resimde kuLLanıLan
abstrakt duman brushu çok hoş duruyor.
Ayrıca Siyah RenkLe yazdığın yazıLarı
birde yumuşatman resime ayrı bir tat katmış..
Adamın duruşuda karizma ha
Üçüncü Resim: Transparen yazısı & kuLLanıLan
effektLerLe resim dahada çıkmış ortaya.
Resimdeki Manken sanki yazıLara uyum sağLamak için
duruş değiştirmiş gibi. Nerden buLuyorsun bu denLi
uyuşan resimLerLe fonLarı anLamış değiLim.
BayıLdım resime
ayrıca o kırmızı fonu parLatmadığın için
hatta aksine biraz daha transparen haLe getirdiğin için
seni tebrik ediyorum. Bu işten anLadığını
tekrardan ispatLamış oLdun.
PhotoShopun sana dua ediyor canım
onu böyLesi güzeL çaLışmaLarda kuLLandığın için
Dördüncü Resim: GeLdik Mavimsi Son Resime.
Resimdeki Erkeğin hangi tarafa yattığını
resimi ne tarafa çevirdiğini buLmak için
epeyi uğraştım.
ZavaLLı Laptopumun başı döndü evire çevire
Sonradan anLadımki asLında okadar çok dönmemiş o resim
ben fazLa çevirmişim Laptopu.
Her neyse Resime fazLa bişey diyemiycem
yine senin imzanı taşıyan çok güzeL bir resim.
EmekLerine SağLık 1tanem
Niran ÜnsaLa diyecek birşey kaLmadı
Arka PLan Resimi zaten pek severim tşkLer
bu güzeL sayfayı bize inceLeme fırsatı verdiğin için.
Seni çok Seviyorum
Emeginize, ellerinize saglik..
E-karlar, sayfa cok güzel olmus..
Türküyü cok severim, son birkacgündür daha fazla dilime dolanan türkü oldu..
Bu güzel eseri böyle bir güzellikle sundugunuz icin tsk ler..(: