Gom Player Hatası

Son güncelleme: 28.10.2010 14:28
  • Arkadaşlar gom player da facebooktan yüklediğim videolarda (buradan yükliyorum) ses yok ama diğer videolarda ses var bunun nedeni nedir acaba ?
#26.10.2010 18:49 0 0 0
#26.10.2010 20:07 0 0 0
  • iyide benim indidiğim siteden indirince sadece html yi kopyalıyosun hiç uğraşmadan ve şimdi abimin bilgisayarından baktım onunkinde ses vardı ?
#28.10.2010 14:28 0 0 0