GÖLGEN

Son güncelleme: 01.08.2004 08:03

  • Sana yitik birkaç satırla anlatmak zorundayım
    Dokunamayacağım için ellerine,
    Ve bakamayacağım için gözlerine...
    Sana satırlarda haykırmalıyım aşkımı
    Satırlar yüreğimdem dökülürken,
    Ama sen yüreğimden dökülmeden...
    Ve anlamalısın beni,
    Çünkü ben kayıp parçanım senin
    Çünkü ben öbür yüzünüm senin...
    Bana kızma çünkü bunları yüzüne söyleyemem
    Ben ancak gölgen olabilirim senin
    Senin olduğunu bildiğin,
    Ama yüzünü göremediğin...
#31.07.2004 22:34 0 0 0
  • yüreğine saglık bu şiirinde çook güzelmiş :kalp: ine sağlık döktürüyorsun yine
#31.07.2004 22:45 0 0 0
  • mükemmel bir şiir .............
#01.08.2004 08:03 0 0 0