Menü Başlık Arka Plan Yapımı Nasıl Yapılır?

Son güncelleme: 27.11.2010 00:55
  • slm..öncelikle inş konuyu yanlış yere acmamısımdır .(formu karıstırdım kendimde ugrastım ama bir türlü yapamadım noimage bu resimdeki gibi nasıl yapabilirim tabloyu ciziyorum ama kıvrım ve sekillendirme veremiyorum bilen arkadslardan birisi anlatımda bulunursa çok memnun olrum herkese iyi çalışmlar!
#18.11.2010 18:38 0 0 0