slm..öncelikle inş konuyu yanlış yere acmamısımdır .(formu karıstırdım kendimde ugrastım ama bir türlü yapamadım bu resimdeki gibi nasıl yapabilirim tabloyu ciziyorum ama kıvrım ve sekillendirme veremiyorum bilen arkadslardan birisi anlatımda bulunursa çok memnun olrum herkese iyi çalışmlar!