Ilhan Irem - Bezgin

Son güncelleme: 12.03.2011 12:42
  • noimage
    noimage
    noimage
    Işıklar arasında Ben kararmış lambayım
    Aydınlanacak yer yok Sönmeyip de ne yapayım?
    Sanki bir serseri mayın Sanki bir göktaşıyım
    Düşüyorum tutmayın Düşmeyip de ne yapayım?
    noimage
    noimage
    noimage
    Ellerin eller olmuş Gözlerim seller olmuş
    Sevgimiz yeller olmuş Kaçmayıp ne yapayım?

    Fısıldaşır hayalin Yokluğunu her gece
    Yoksun işte yoksulum ben Dilenip ne yapayım?
    Her damlada gözyaşım Seni bana taşıyor
    Doldurup kadeh kadeh İçmeyip ne yapayım?
    noimage
    noimage
    noimage
    İnan ki sevgilim sensiz Kurumuş bir dünyayım
    Senin için dönmüyorsam Durmayıp ne yapayım?
    Her mevsimim kış oldu Gerçekler hep düş oldu
    Yanımda sen yoksan eğer Uyanıp ne yapayım?

    Ellerin eller olmuş Gözlerim seller olmuş
    Sevgimiz yeller olmuş Kaçmayıp ne yapayım?
    noimage
    noimage
    noimage
    Fısıldaşır hayalin Yokluğunu her gece
    Yoksun işte yoksulum ben Dilenip ne yapayım?
    Her damlada gözyaşım Seni bana taşıyor
    Doldurup kadeh kadeh İçmeyip ne yapayım?

    Ellerin eller olmuş Gözlerim seller olmuş
    Sevgimiz yeller olmuş Kaçmayıp ne yapayım?

    noimage
    noimage
    [main-arkaplan-muzik]675[/main-arkaplan-muzik]
#23.11.2010 09:26 0 0 0
  • Ellerine sağlık canım. Harika bi çalışma oldu..
#23.11.2010 09:32 0 0 0
  • Şayestecim sen artık tamamsın. hayır zaten resim efectleri olağanüstü bir de seçilen dizeler de müthiş olunca ortaya seyrine doyum olmayan bir eser çıkıyor.
    Bir ara özel ders almak istiyorum yarışmaya katılacağım da :D
#24.11.2010 00:06 0 0 0
  • cay_guzeli teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim

    Rüya'm canım o ne laflar öyle, şimdi kendimi bişey sanıcam :D Çok teşekkür ederim güzel övgülerine ama inan bana layık değilim.. Daha PS bile kullanamıyorum doğru dürüst, bütün bunları PhotoFiltre ile yapıyorum.. Valla ben değil de sitemizde çok usta isimler var onlardan ders almanı tavsiye edebilirim ben sana
#24.11.2010 08:51 0 0 0
  • Şayestem sen harikasın..
    Rüya arkadaşım çok doğru söylemiş.. ben de düşündüm senden ders almayı. :) O kadar göz alıcı ki e-kartların ve aynı yüzün tekrarları daha da güçlendirmiş bunu.. Gri ve yanındaki yoldaş rengi birbirini çok sevmiş iki aşık gibi ..

    Düşüyorum tutmayın Düşmeyip de ne yapayım ..

    Diyecektim bir şey hani düşmemek adına olsun diye.. Olmadı insan ne yapmalı ki düşmekten başka.. Ha bir de tutmayın ucumuzdan düşüyoruz nasılsa uçurumlardan (:

    Emeğine güzel yüreğine sağlık çok beğendim..
#24.11.2010 13:11 0 0 0
  • Fısıldaşır hayalin Yokluğunu her gece
    Yoksun işte yoksulum ben Dilenip ne yapayım?
    Her damlada gözyaşım Seni bana taşıyor
    Doldurup kadeh kadeh İçmeyip ne yapayım?

    Ellerin eller olmuş Gözlerim seller olmuş
    Sevgimiz yeller olmuş Kaçmayıp ne yapayım?

    Tek kelime ile harika olmus canim, emegine yüregine saglik.
    Kullanmis oldugun renkler, resimleri ve tabiki sözleri
    herseyiyle cok uyumlu olmus, bizlerle paylastigin icin tesekkür ederim
#24.11.2010 13:17 0 0 0
  • yine harika bir eser ortaya çıkmış şayeste
    emeğine yüreğine sağlık canım
#24.11.2010 14:02 0 0 0
  • bence 10 numara yüreğinize sağlık...
#12.03.2011 12:42 0 0 0