GM KIZINCA NE OLUR????

Son güncelleme: 11.05.2006 14:31
  • Bi gün 30 / 50 ezik savaşındfan çıktı savaşta bir sürü +50 adam wardı hepsi 60 dan düşmeler savaşta novalar spikela nhavada uçuodu bizde doğal olarak kızdık gm ye küfürler başladı savaş kaptanları bile gm ye küfür ediyodu ama sonuç:(

    noimage
#11.05.2006 14:31 0 0 0