ati radeon 9200 ekran kartı güncellme

Son güncelleme: 06.01.2008 12:32
  • arkadaşlar benim pc de 128 mb ati radeon ekran kartı mevcut ancak benim ekran kartının güncellnmesne ihtiyacım var bana son güncellemeyi nasıl bulacağımı anlatacak yardım sever bir medrator yokmu kolay gelsin

    BURADA
#16.05.2006 23:59 0 0 0
  • Arkadaım Burda Güncellemeden Kastın Ekran Kartını Bir Üst Versiyona Modlamak MI? yoksa DRİVER Olarak Güncellemek mı? Açarsan sevınırım...
#17.05.2006 17:58 0 0 0
  • benim bulmak istediğim güncellme sadece bulunan mevcut ekran kartımın güncellmesei yane yane senin sorunun cvpı driverimı güncellemek istyorum yardım edebilirsenz sevnirim
#17.05.2006 20:42 0 0 0
  • Kullandıgın İşletim Sistemin Nedir..Windows98 ,windows xp.....? Belirtirsen Hemen Driver sunabılırım..
#17.05.2006 22:32 0 0 0
#17.05.2006 22:55 0 0 0
  • gerçekten çok teşekkrü ederim elerine sağlık kardeşim
#18.05.2006 10:27 0 0 0
  • Driverler İşine Yaradıysa Çok Sevindim...
#18.05.2006 11:11 0 0 0
  • benim bi sorum daha olacak ben fifa 2006 oyunu yükledim ve oynama esnasında oyun birasda olsa sık sık donuyo acaba ekran kartında daha başka ne yapmam gerekio
#24.05.2006 19:31 0 0 0
  • benim bi sorum daha olacak ben fifa 2006 oyunu yükledim ve oynama esnasında oyun birasda olsa sık sık donuyo acaba ekran kartında daha başka ne yapmam gerekio
    Bilgisayarının Donanım Özelliklerini yazarmısın Ona gore CVP vermeye Çalısayım Mesela rem ın Kac mb ,İşlemcin NEDİR....gıbı..
#24.05.2006 19:55 0 0 0
  • tabi özelliklerini yazman gerekiyor.. büyük ihtimal ram den kaynaklanıyordur.. ama sen bi özelliklerini yaz yardımcı olmaya çalışalım...
#24.05.2006 22:35 0 0 0
  • teşekkür
#28.08.2007 23:39 0 0 0
  • tesekurler
#10.09.2007 02:09 0 0 0
  • banada gerekli
#02.11.2007 09:32 0 0 0
  • sayın moderator; benim bir sorunum var, pc' yi açtığımda 2 kez kısa bip sei geliyor, ancak pc açılıyor, sonra pc sorunsuz çalışıyor. bu 2 kez bip sesi nasıl giderebilirim? yardımcı olursanız sevinirim
#22.11.2007 20:51 0 0 0
  • herkese teşekkürler.elinize sağlık
#05.12.2007 08:16 0 0 0
  • teşekkrüler kardeş çok işime yaradı
#07.12.2007 13:04 0 0 0
  • kardeşş ben daha yeni üye oldum bnm ekran kartımda ati 9200 ama 256 mb bazı oyunlarda ekran kartı yetersiz die msj veriyor bunu denicem inş. olur olmazsa yardımcı olurmsn kardeş olursan sewinirim
    [H1]teşekkürlerr[/H1]
    izmirden cash...
#08.12.2007 12:45 0 0 0
  • saol kardesim
#08.12.2007 16:21 0 0 0
  • teşekkürler dostum benimde işime yardı
#09.12.2007 13:32 0 0 0