ödül

Son güncelleme: 12.02.2011 14:04
  • paylaşımcı üye olmak için ne yapmalıyım veya üstün hizmet nişanı almak için
#12.02.2011 12:23 0 0 0
  • ben main board ödülleri sayfasına baktım ama bulamadım swısmax ödülünü nasıl alacağımı söylermisiniz
#12.02.2011 12:42 0 0 0
  • Bu Ödülü alabilmen icin Bu Bölüme bir gözat istersen :)
    Bu ödülü alabilmen icin flash calismasi yapman gerekiyor önce.
#12.02.2011 12:51 0 0 0
  • bu ödülleri almak için bayağı çalışmak lazım...
#12.02.2011 12:52 0 0 0
  • baktımda ben videoları izlerken kafam karıştı zaten flash nasıl yapıyım yav
#12.02.2011 14:04 0 0 0