Gülü$lerim
bir gül'ün
gölgesinde
.........sakladim
Sevincelrimi
bir sümbül'ün
dallarinda
............sarmaladim
Gözya$larimi
bir yagmurun
damlalarina
.............ili$tirdim
Acilarimi
bir sevda'nin
gözlerine
...........hapsettim
Bir gün;
bir papatya tarlasinda
papatyalar arasinda kayboldu yüregim,
yüregimi ararken yüregini buldum!
............................
Yüregin benimle
Ya benim yüregim nerde?
.......................
............................
Yüregimi
o sevda'nin
ellerinde
..........kaybettim
Şimdi Yapayalnizim! ! !
Ben yalnızım artı,
Bu ne ilk yalnızlığım ne de son
Senden sonra kaldım avare
Senden sonra tek başıma
Ve ben yalnızım artık
Kalabalığın arasında bir başıma
Ben yalnızım artık,
Belki de değil;
Bir başıma olduğuma bakma,
Gözlerin var yanımda
Saçların,tenin ve yüreğin..
Biz delikanlıyız
Sevdiğimiz kızın şairiyiz...
Ben yalnızım artık
İster inan ister inanma
Sen gittin gideli
Elime başka bir el değmedi.
Ve bu yalnız odamda
Her satırda seni yazdım...
Ve ben yalnızım artık
Bir gün kıyacağım canıma
En derin uçurumlardan atlayacağım
Ama içimde sen varsın;
Ya sana bir şey olursa..