Şimdi Yapayalnizim

Son güncelleme: 18.02.2011 18:49
  • Şimdi Yapayalnizim! ! !

    noimage

    Yüregimi kaybettim...Yapayalnizim

    Gülü$lerim
    bir gül'ün
    gölgesinde
    .........sakladim

    Sevincelrimi
    bir sümbül'ün
    dallarinda
    ............sarmaladim

    Gözya$larimi
    bir yagmurun
    damlalarina
    .............ili$tirdim

    Acilarimi
    bir sevda'nin
    gözlerine
    ...........hapsettim

    Bir gün;
    bir papatya tarlasinda
    papatyalar arasinda kayboldu yüregim,
    yüregimi ararken yüregini buldum!
    ............................
    Yüregin benimle

    Ya benim yüregim nerde?
    .......................
    ............................
    Yüregimi
    o sevda'nin
    ellerinde
    ..........kaybettim

    Şimdi Yapayalnizim! ! !

    noimage



    Ben yalnızım artı,
    Bu ne ilk yalnızlığım ne de son
    Senden sonra kaldım avare
    Senden sonra tek başıma
    Ve ben yalnızım artık
    Kalabalığın arasında bir başıma

    Ben yalnızım artık,
    Belki de değil;
    Bir başıma olduğuma bakma,
    Gözlerin var yanımda
    Saçların,tenin ve yüreğin..
    Biz delikanlıyız
    Sevdiğimiz kızın şairiyiz...

    Ben yalnızım artık
    İster inan ister inanma
    Sen gittin gideli
    Elime başka bir el değmedi.
    Ve bu yalnız odamda
    Her satırda seni yazdım...

    Ve ben yalnızım artık
    Bir gün kıyacağım canıma
    En derin uçurumlardan atlayacağım
    Ama içimde sen varsın;
    Ya sana bir şey olursa..

    noimage

    *******************________________***************

    Alıntı
#17.02.2011 02:23 0 0 0
  • güzeldi ellerine sağlık :)
#18.02.2011 13:27 0 0 0
  • _EvAnEsCeNcE_Güzel Günün Olsun Can...Teşekkür Ederim Beyendiyin İçin...
#18.02.2011 18:49 0 0 0