12 daireli apartmanda oturmaktayım.9,11 ve 12 nolu daire sakinleri bekar erkekler tarafından kiralanmış olup,bu kişiler tüm sözlü uyarılara rağmen aynı apartmanda oturan kat sakinlerini rahatsız edici davranişlarda bulunarak düzen ve huzuru bozmakta,geleneklerimize aykırı hoş karşılanmayan katlanamayacağımız olaylarla bizleri rahatsız etmektedir.Ev sahiplerininde ikaz edilmesine rağmen duyarsız davranması bizleri zor durumda bırakmıştır.Sorunun çözümü için ne yapılması gerektiği hususunda bilgilendirilmeye ihtiyacimız var Şimdiden teşekkürler