Bu teklife ne dersiniz?

Son güncelleme: 18.06.2006 09:40
  • noimage
#15.06.2006 19:35 0 0 0
  • neden olmasın parasını öderse olur
#15.06.2006 20:34 0 0 0
  • Fena değil..
#15.06.2006 20:55 0 0 0
  • parasını verecekseler valla hiç yok demem hani
#15.06.2006 21:33 0 0 0
  • kendim pişirdikten sonra senin işin ne
#15.06.2006 22:20 0 0 0
  • iyi fikir o zaman sen pişir beraber yiyelim ne dersin
#16.06.2006 15:50 0 0 0
  • iiyi fikir
#16.06.2006 21:32 0 0 0
  • Pışşıııkkk...Yemezler.....
#18.06.2006 09:40 0 0 0