maNga...

Son güncelleme: 19.03.2011 15:43
  • maNga hayranı oLmak...seviyorum demekle olmaz...ßeLLi edeceksin hissettireceksin sevdiğini..meseLaa haftanın şarkısı seçilemedimi oturup ağlayacaksın ... maNga yazarken Tüm harfLer küçük sadece N harfi ßüyük olacak .... g harfini yaparken q harfini kullanmayacaksınn..öyLe koLay değiL maNga fanı olmakk.... :5 :5 :5 :5 :5
#19.03.2011 15:43 0 0 0