Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 122 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Yardım & Duyurular
Yönetim
Yönetim
318
Son güncelleme: 01.04.2011 08:37
FactioN
Selamun Aleyküm
Forumda yönetici alımı nasıl oluyor kriterler mi gerekli yoksa yöneticiler çalışan emek veren kişileri kendi mi seçiyor ? Birde Levis-501 adminimizin profiline giremiyor muyuz ?
#01.04.2011 07:44
0
0
0
Fiyakalı
Ve Aleykum Selam,
tabikide kriterlerimiz mevcuttur. Bu kriterlere uyan üyelerimize biz teklif sunmaktayız. Başvuru ile yönetici alımı yapılmamaktadır.
LEVIS-501
ustanın profili bu zaten
İletmek istediğiniz olursa buradan Adminimiz sizi duyacaktır.
iyi günler.
#01.04.2011 07:51
0
0
0
FactioN
Forum da her bölüm için yetkili arkadaşlar var.
Sorunlarınız için lütfen forumdaki ilgili bölümleri kullanınız. Yönetici Kadrosu
Eğer sorununuz Main-Board ile ilgili ise Board Sorunları Ve Duyurular bölümünden faydalanabilirsiniz.
Sorununuz için konu açacak bir bölüm bulamadıysanız Soru Cevap bölümüne konu açarak yardım talep edebilirsiniz.
LEVIS-501
Tıkladığımda böyle bir uyarı geliyor
Kriterleri yönetim mi belirliyor ?
#01.04.2011 07:59
0
0
0
Fiyakalı
işte o uyarı dediğiniz ustanın profili,
Evet kriterleri yönetim belirliyor
#01.04.2011 08:15
0
0
0
FactioN
Teşekkür ederim
#01.04.2011 08:37
0
0
0
Yönetim Konusuna Benzer Konular
FENERBAHÇE TARİHİ - YÖNETİM - TESİSLER
14.04.2005
SAĞLIKLI YAŞAM ÖNERİLERİ (ZAMAN YÖNETİMİ )
22.12.2007
Anapod Explorer v9.0.6 iPod yönetimi sağlayıcı
25.09.2008
Sonic Stage (Müzik Dosyası Yönetim Programı)
11.03.2006
Juventus'ta şok, yönetim istifa etti!
12.05.2006
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı