Yönetim

Son güncelleme: 01.04.2011 08:37
  • Selamun Aleyküm

    Forumda yönetici alımı nasıl oluyor kriterler mi gerekli yoksa yöneticiler çalışan emek veren kişileri kendi mi seçiyor ? Birde Levis-501 adminimizin profiline giremiyor muyuz ? :)
#01.04.2011 07:44 0 0 0
  • Ve Aleykum Selam,

    tabikide kriterlerimiz mevcuttur. Bu kriterlere uyan üyelerimize biz teklif sunmaktayız. Başvuru ile yönetici alımı yapılmamaktadır.


    LEVIS-501
    ustanın profili bu zaten :)
    İletmek istediğiniz olursa buradan Adminimiz sizi duyacaktır.


    iyi günler.
#01.04.2011 07:51 0 0 0
  • :)

    Forum da her bölüm için yetkili arkadaşlar var.

    Sorunlarınız için lütfen forumdaki ilgili bölümleri kullanınız. Yönetici Kadrosu

    Eğer sorununuz Main-Board ile ilgili ise Board Sorunları Ve Duyurular bölümünden faydalanabilirsiniz.

    Sorununuz için konu açacak bir bölüm bulamadıysanız Soru Cevap bölümüne konu açarak yardım talep edebilirsiniz.

    LEVIS-501


    Tıkladığımda böyle bir uyarı geliyor :) Kriterleri yönetim mi belirliyor ? :)
#01.04.2011 07:59 0 0 0
  • işte o uyarı dediğiniz ustanın profili,:)
    Evet kriterleri yönetim belirliyor
#01.04.2011 08:15 0 0 0
  • Teşekkür ederim :)
#01.04.2011 08:37 0 0 0